AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Del Skrevet 7. august 2023 I området jeg bor er det uten unntak de som leier som bråker, fester, spiller høy musikk, mange av dem jobber ikke, de virker slaskete og umodne og rotete. Det finnes garantert oppegående folk som leier, i alle fall i de dyrere områdene og byene, men de som leier her virker ikke sånn. Har du også slike fordommer? Anonymkode: b56de...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Del Skrevet 7. august 2023 Nei. Syns det er ekkelt med slike fordommer mot folk. Finnes mange leietakere som feks er uføre, og aldri lager noe styr ut av seg. Tenker at de som eier bolig og er i full jobb har akkurat likt potensial til å feste, bråke og rote. Anonymkode: c1d01...676 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): I området jeg bor er det uten unntak de som leier som bråker, fester, spiller høy musikk, mange av dem jobber ikke, de virker slaskete og umodne og rotete. Det finnes garantert oppegående folk som leier, i alle fall i de dyrere områdene og byene, men de som leier her virker ikke sånn. Har du også slike fordommer? Anonymkode: b56de...f33 Ja. Særlig ungdommer. Skal selv leige ut leilighet og jeg skal selv bo i boligen. Derfor er jeg veldig nøye på hvem jeg får inn. Heldigvis har jeg inngått kontrakt med legesentret der jeg bor om å få en lege som leietager. Anonymkode: 9de83...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Syns det er ekkelt med slike fordommer mot folk. Enig i det, men har fordommer likevel. Tenker det er naturlig at man får det og blir preget av det man ser rundt seg. Jeg synes folk som leier generelt sett ser ut til å ha lavere boevne enn de som eier. Anonymkode: b56de...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. Særlig ungdommer. Her er det folk på 40+ som oppfører seg som om de tror de er ungdommer som er det største problemet. Anonymkode: b56de...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. august 2023 #6 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 21.36): I området jeg bor er det uten unntak de som leier som bråker, fester, spiller høy musikk, mange av dem jobber ikke, de virker slaskete og umodne og rotete. Det finnes garantert oppegående folk som leier, i alle fall i de dyrere områdene og byene, men de som leier her virker ikke sånn. Har du også slike fordommer? Anonymkode: b56de...f33 Nei, sånne fordommer har jeg ikke. Vi som leier er nok like forskjellige som de som eier bolig. Jeg og min samboer er godt voksne (44 og 53) og er begge uføre. Vi bråker og fester aldri, vi er ikke slaskete og vi er ikke rotete. Vi tar vare på boligen som om den var vår egen og vi betaler husleien (som er førsteprioritet, før alt annet) hver eneste måned. Ikke bor vi i en stor by heller. Hadde du spurt både naboer her og huseieren vår, så ville de nok sagt at vi er rolige og perfekte leieboere også. Hadde vært fint om du ikke slo alle leieboere over samme kam.... 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå