Gå til innhold

Hvordan oppretteholde å være våt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja altså, jeg lurer på om jeg er den eneste som sliter med dette problemet? Jeg er kåt, har lyst å ha sex, er kjempe våt når vi holder på, og i starten av sexen, men så plutselig slutter jeg å være det. Hva skjer? Og hvordan i alle dager kan jeg endre det? Til min store fortvilelse og min mann sin så vil jeg fikse dette problemet, for jeg vil jo ha sex, og jeg vil jo bli værende våt. Har aldri hatt dette som problem tidligere, dette er noe som nylig har endra seg. 

Anonymkode: 7563e...c13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har d på samme måte. 

Anonymkode: 61f9d...2bc

Skrevet

Kan det være noe psykisk? Tanker, press / prestasjonsangst? Frykt for at det ikke skal bli bra?

Tanker, særlig de dumme, kan fort bli selvoppfyllende. Om du tenker at "Ohh shit, håper jeg ikke blir "tørr" nå ...", vel da forsvinner alt fukt fortere enn du kan si "faen". Om det er noen trøst så er det mye det samme med med menn og ereksjon. Kjønnene er nok mer like enn vi kanskje tror; vi er vår egen verste fiende noen ganger.

Hva med å ha litt glidemiddel lett tilgjengelig? Sånn for at dere kan fortsette. Om det er tanker i hodet som er årsaken vil det kanskje forsvinne av seg selv når dere har løsningen lett tilgjengelig og kan fortsette mye som normal om det skulle skje?

Skrevet

Hvor gammel er du? 

AnonymBruker
Skrevet

Bruk glidemiddel, er sånt det er for. Men slutter du og være kåt også, som at sexlysten bare dabber av helt? Kan være psykisk, noe spesielt som skjer for tiden. Stress, tanker, noe som har skjedd? Mye som kan spille inn. Jeg var med en som ikke behandlet meg noe særlig ålreit, han klagde på jeg var tørr. Var ikke noe i veien med og være kåt. Nå har jeg stikk motsatt problem, for våt. Er jo et problem at vi ofte sliter med friksjon 😅 jeg er over 40 og man skulle tro det burde dabbet av en del nå

Anonymkode: d017f...a07

Skrevet

Bruker dere kondom? Jeg har ofte opplevd at det "tørker meg ut" etter kort tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det med min partner også. Fortsatt kåt og lystig, men ble bare sånn. Begynte derfor med litt glidemiddel og tenker ikke så mye på det. Er jo selve akten som skal nytes, så om det er naturlig eller ikke spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 4bf32...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...