Gå til innhold

Elsker/ elskerinne ???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange som er gifte/i forhold her inne som har det ?

Hvorfor ? Vet ektefelle/partner om det ?

Anonymkode: 20fd6...ab5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er det mange som er gifte/i forhold her inne som har det ?

Hvorfor ? Vet ektefelle/partner om det ?

Anonymkode: 20fd6...ab5

Jeg hadde en for noen år siden. Våre veier møttes litt tilfeldig og vi hadde samme udekte behov i hvert vårt samboerskap. 

Vårt hemmelige forhold fikk en naturlig avslutning pga flytting. Selv om det var trist der og da tenker jeg at det var like greit i tilfelle en av oss skulle utvikle følelser for den andre. Ingen av oss ville nemlig sette familielivet på spill. Nå har vi bare sporadisk kontakt over sosiale medier pga den lange avstanden.

Anonymkode: 43bed...60c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt ett lengre forhold til en kvinne hvor vi møtes iblant. Begge er gift og har partnere som begraver seg i jobb. Møtes tilfeldig så ble det bare slik. Forholdet var skjult

Anonymkode: 73c5b...c1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke helt det du spør om. Jeg er gift og har et forhold med en gift kollega. Partneren min vet om det og liker tanken på at jeg knuller en annen. Tror ikke kollegen min er like åpen med sin partner. Jeg har heller ikke fortalt kollegaen min at partneren min vet om forholdet. 

Anonymkode: 03c71...9df

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fast, men vi blander ikke seksualitet med samboerskap, familie og logistikk. Så det hender man har sex med andre deilige mennesker i ny og ne uten at det påvirker hverken hva som står på handlelista, hvem som kjører til fotballtrening eller hvilken vegg som skal males neste gang. 

Anonymkode: 1cb67...9be

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke fast, men vi blander ikke seksualitet med samboerskap, familie og logistikk. Så det hender man har sex med andre deilige mennesker i ny og ne uten at det påvirker hverken hva som står på handlelista, hvem som kjører til fotballtrening eller hvilken vegg som skal males neste gang. 

Anonymkode: 1cb67...9be

Tja, hvis noen skal kjøres til fotballtrening, må jo en viss intimitet ha oppstått minst en gang i tiden… men det høres kjedelig ut å ha sex med samme hele tiden ja, særlig partner in business.

Anonymkode: 47728...893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...