Gå til innhold

Har jeg UVI eller noe annet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen symptomer som kommer og går, har vel holdt på i kanskje noen måneder men det er ikke konstant, går perioder uten å merke noe. Men syns ikke det virker helt som klassisk urinveisinfeksjon ?

Symptomene pleier å komme sammen. Urinen lukter skikkelig ekkelt. Kjenner et ubehag i underlivet, litt sånn brennende eller sviende, men ikke som den fæle sviinga jeg har opplevd ved UVI før. Nesten litt som kløen man får ved sopp, men at det ikke egentlig klør heller. Ganske mildt, bare ubehag. For øvrig har jeg hatt en soppinfeksjon for ikke så lenge siden, som gikk over. Har ikke noen av de typiske symptomene på det nå, så tror ikke det er det heller.

Er det noen som har peiling? Det er ikke så ille at jeg har giddet å dra til legen, og forhåpentligvis går det over snart, men. 🤔

Anonymkode: f5827...a58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å se om ibux fungerer, det kan være en betennelse i form  av inflammasjon, så ibux kan ta det. Det er en lang tråd om noe lignende her på forumet som jeg ikke finner nå

Anonymkode: 097ec...93c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen her som kan fortelle deg hva det er. Du må faktisk dra til legen for å ta prøver. 

Anonymkode: 4c0c9...4f3

AnonymBruker
Skrevet

Ubalanse i underlivet? Trenger ikke nødvendigvis å lukte fisk, sa i hvert fall gynekologen min.

Anonymkode: a4d2b...fa9

AnonymBruker
Skrevet

Har du testet deg for kjønnssykdommer? Ellers er det mye forskjellig det kan være; bakteriell vaginose, sopp, UVI...

Anonymkode: c4cb2...c28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...