AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Vårløk har blitt så dyrt. Hva kan være en billig men god erstatning for vårløk? Anonymkode: 0df23...867
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Purre, er det billigere? Gressløk fra egen hage? Kommer an på matretten og…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Kjøp en pakke vårløk. Hakk opp og ha i fryseren, men spar noen cm nederst. Sett i jord eller og voilla, gratis vårløk etterhvert som det vokser ut. Kutt av det som trengs og sett tilbake. Anonymkode: bcd73...53a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Vårløk har blitt så dyrt. Hva kan være en billig men god erstatning for vårløk? Anonymkode: 0df23...867 Kjøp vårløk,kutt av røttene,sett i vann,skyll røttene og bytt vann annenhver dag og så har du vårløk så lenge du måtte ønske da du gjentar prosssesen gang på gang Dette er en av mine. Anonymkode: 2a1f7...4fb 1
Belima Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Jeg bruker ofte purre som erstatning for vårløk. Passer på å kjøpe den tynneste purren jeg finner. Har aldri merket forskjell på smak i maten. Ellers støtter jeg den over med å sette i vann noe jeg også gjør når jeg unner meg vårløk.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Skrevet 8. august 2023 Her har vi store mengder gressløk i egen hage som det brukes mye av fra juni til oktober, og som også tørkes eller fryses. Det erstatter ikke i asiatiske retter og slik. Men til salater, potetsalater, garnityr, eggeretter, sauser og dipper, og mye mer. Anonymkode: 9b249...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå