AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Har ikke sett enda på robotstøvsuger, men hva ville du valgt? Anonymkode: bfb2b...cd9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Vi har begge og er fornøyde med det Anonymkode: 2fdef...19a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Har robot og elsker den, den vasker også, helt genialt. Anonymkode: 3b8e1...eb7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har begge og er fornøyde med det Anonymkode: 2fdef...19a Hvis du måtte valgt en av de? har du dysonv15 eller en annen modell? Anonymkode: bfb2b...cd9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Dyson! Desidert det beste på markedet. Anonymkode: 0056d...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 Hva bruker du støvsuger til da? Hadde selv robot men den laget lyd og var iveien, og kunne kun brukes når jeg ikke var hjemme. Satt seg også fast under sofa og hadde plutselig støvsuget kun under sofa i 1 time. Veldig fornøyd med dyson. Lett å flytte mellom etasjer. Jeg kan støvsuge i trappen. Den har eget munnstykke for sofa som renser støv ut av putene. Jeg kan også støvsuge hele bilen med den. Anonymkode: 0885a...d22
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva bruker du støvsuger til da? Hadde selv robot men den laget lyd og var iveien, og kunne kun brukes når jeg ikke var hjemme. Satt seg også fast under sofa og hadde plutselig støvsuget kun under sofa i 1 time. Veldig fornøyd med dyson. Lett å flytte mellom etasjer. Jeg kan støvsuge i trappen. Den har eget munnstykke for sofa som renser støv ut av putene. Jeg kan også støvsuge hele bilen med den. Anonymkode: 0885a...d22 Jeg har et stort hus, tepper, åpen kjøkken løsning, små barn Anonymkode: bfb2b...cd9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har et stort hus, tepper, åpen kjøkken løsning, små barn Anonymkode: bfb2b...cd9 Da høres det litt kronglete ut med robot. Kommer den seg mellom rom på egenhånd? Har du trapper? Er gulv fritt for ting og tang i perioden på dagen roboten skal jobbe? Anonymkode: 0885a...d22
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis du måtte valgt en av de? har du dysonv15 eller en annen modell? Anonymkode: bfb2b...cd9 Vår robotstøvsuger både mopper og støvsuger, så ville nok valgt den. Anonymkode: 2fdef...19a
Hmmmmmm Skrevet 7. august 2023 #10 Skrevet 7. august 2023 Har både Dyson av eldre modell og robotstøvsuger. liker begge godt. robotstøvsugeren funker bedre under sofaen og sengene. Dyson går ikke under møbler. Hadde kjøpt noe annet om du trenger noe som kan bøyes helt ned. Har to hunder, så støvsuger hver dag
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #11 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vår robotstøvsuger både mopper og støvsuger, så ville nok valgt den. Anonymkode: 2fdef...19a Hvilken er det? Anonymkode: bfb2b...cd9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #12 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da høres det litt kronglete ut med robot. Kommer den seg mellom rom på egenhånd? Har du trapper? Er gulv fritt for ting og tang i perioden på dagen roboten skal jobbe? Anonymkode: 0885a...d22 Høres ut som dyson er mer riktig for oss ja. Har trapper og leker i stuen Anonymkode: bfb2b...cd9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #13 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken er det? Anonymkode: bfb2b...cd9 Uff, det er jeg ikke sikker på. Det er mannen som har styr på teknologien her i hus😅 Tror det er denne: https://www.power.no/hjem/rengjoering-og-stoevsuging/robotstoevsuger/roborock-s7-robotstoevsuger-svart/p-1176337/ Anonymkode: 2fdef...19a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #14 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff, det er jeg ikke sikker på. Det er mannen som har styr på teknologien her i hus😅 Tror det er denne: https://www.power.no/hjem/rengjoering-og-stoevsuging/robotstoevsuger/roborock-s7-robotstoevsuger-svart/p-1176337/ Anonymkode: 2fdef...19a Den mapper leiligheten med laser og kjører selvsagt ikke ned trapper eller på ting som ligger på gulvet. Anonymkode: 2fdef...19a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #16 Skrevet 8. august 2023 Føler man bør ha begge. Roboten går over hver dag, og sørger for at det jevnt er støvfritt på gulvene. Men den støvsuger jo ikke sofaer, madrasser og slikt. Og så er jo de små munnstykkene nødvendig om man skal støvsuge kroker og kriker, skuffer, og slike ting. Anonymkode: e0dad...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #17 Skrevet 8. august 2023 Jeg har begge deler, og robotstøvsugeren er ikke i bruk lenger. Støvsuger en gang om dagen med v15. Anonymkode: 2fc1f...f92
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #18 Skrevet 8. august 2023 Har en håndholdt støvsuger som brukes litt hver dag, men elsker robotstøvsugeren. Har Roborock som styrer unna alle småting (smokker, leker og diverse) som ligge utilgjengelige steder. Deiligt å få støvsugd under sofa/senger uten å bøye seg ned. Har små barn som produserer mye støv og leker som ligger litt overalt. Definitivt gått for Roborock, og en billigere håndholdt. Anonymkode: 70d84...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå