Gå til innhold

Hva har dere i tinder bioen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skriver kort hva jeg søker og veldig kort hvilke verdier jeg ser etter i et forhold. At jeg setter pris på humor og et positivt syn på livet. Jeg søker kjæreste. Mulig jeg er helt på jordet med bioen min 😅 Det finnes ikke noen fasit, men form den etter hva dere søker. Nå kunne jeg vel nesten vært mora til TS 🙈

K38 

Anonymkode: 2ac21...4cb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Begynner å gå litt lei av min tinder bio.. hatt det samme ganske lenge.. 

Noe tips? Helst noe artig 😊 

Jeg har: «Hjelper ikke med god utsikt om det er null innsikt» 

J. 22 

Anonymkode: 79a48...669

Dette er sånn man har på russekortet. Det sier ingenting om deg som person.

Ville skiftet til noe som sier mer om deg

Anonymkode: 435ab...b32

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har inntrykk av at det er den eldre garde som skriver den type bioer. Tror det føles ganske unaturlig for noen i tjueårene. 

Synes bioen din fungerer fint, ts! 

Anonymkode: d7134...499

• Liker 2
  • Nyttig 2

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ganske mange i 20 årene som har et sitat eller noe artig i bioen sin skal jeg si deg😊 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ganske mange i 20 årene som har et sitat eller noe artig i bioen sin skal jeg si deg😊 

Selv om de søker kjæreste og ikke bare sex?

AnonymBruker
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Begynner å gå litt lei av min tinder bio.. hatt det samme ganske lenge.. 

Noe tips? Helst noe artig 😊 

Jeg har: «Hjelper ikke med god utsikt om det er null innsikt» 

J. 22 

Bioen du har er ærlig talt verken innsiktsfull eller original, så tviler på at den gir resultater i positiv retning.

Skriv noe ærlig om deg selv og hva du ser etter. Ikke prøv å være morsom hvis du ikke er det, men forsøk å være kreativ og poengtert.

Anonymkode: 9353b...8ea

• Liker 2
AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Har inntrykk av at det er den eldre garde som skriver den type bioer. Tror det føles ganske unaturlig for noen i tjueårene. 

Sveiper venstre på alle som har en resirkulert bio, for det sier en del om ens intellekt. 

Anonymkode: d765a...fa5

• Liker 2
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sveiper venstre på alle som har en resirkulert bio, for det sier en del om ens intellekt. 

Det sier vel egentlig mer om ens tiltakslyst og/eller kreativitet, skulle jeg tro.

Men for all del, late mennesker er ikke veldig mye mer attraktive enn dumme.

Anonymkode: 9353b...8ea

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Toppen av intellektuelle finner du vel ikke på Tinder uansett, så du kan slappe av :)

• Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er den eldre garde vi snakker om her 😅 43 år her, og selv jeg bare 😂 her er det en som prøver litt for hardt. Blir litt som sånne sjekketriks på byen. 

Anonymkode: fb21c...da9

• Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og alle har de samme bildene. Ett med vinglass, restaurant, bading/bikini, fjelltopp, ski, italia/spania/hellas

Anonymkode: ae2ab...935

OK? 🙈 Da har nok jeg en av de værste profilbildene.. Selfie i bilen, et sommerbilde med utsikt over Oslo, et i helfigur fra tur i skogen og resten 3 selfier.. Er 38 og ikke superpopulær på Tinder. Får vel ca. 10-20 likes på en dag jeg sveiper aktivt. Men det er alltid en del eldre menn, ingen på samme alder 😅Skjuler profilen når jeg ikke sveiper. Vanskelig for meg å vurdere om jeg er pen, men folk sier feminin, søt og (slank). Men jeg er ikke så god på bilder og jeg lite ute-interesser, null fjellturer, bare turgåing og trening. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

OK? 🙈 Da har nok jeg en av de værste profilbildene.. Selfie i bilen, et sommerbilde med utsikt over Oslo, et i helfigur fra tur i skogen og resten 3 selfier.. Er 38 og ikke superpopulær på Tinder. Får vel ca. 10-20 likes på en dag jeg sveiper aktivt. Men det er alltid en del eldre menn, ingen på samme alder 😅Skjuler profilen når jeg ikke sveiper. Vanskelig for meg å vurdere om jeg er pen, men folk sier feminin, søt og (slank). Men jeg er ikke så god på bilder og jeg lite ute-interesser, null fjellturer, bare turgåing og trening. 

Snakk om å være blottet for virkelighetsforståelse. 

Anonymkode: 2f09c...1e1

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snakk om å være blottet for virkelighetsforståelse. 

Anonymkode: 2f09c...1e1

Hva er det som ikke stemmer med hva hun skrev? Er ikke jeg som skrev kommentaren, men lurer🤨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...