AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Hva slags antrekk er pent ute på byen? Jeg er 29 år Skinnbukse? Skjørt? Hva synes dere? Anonymkode: a89e0...c65
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): . Anonymkode: a89e0...c65 Jeg bryr meg ikke så mye om klærne i seg selv. Men klær skaper folk, så velg klær du liker, det du føler deg vel og komfortabel i. Anonymkode: ac12a...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Skrevet 8. august 2023 Både skinnbukse og tettsittende skjørt er fint. Med en pen/ sexy bluse. Anonymkode: d232d...198 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Det du selv syns er pent. Vær deg selv. men store hoodies og joggebukser bør nok unngås om du vil tiltrekke deg noen. Anonymkode: 03b53...013
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 Dette er så individuelt. Det viktigste er nok å ta noe du selv liker som reflekterer deg som person, slik du tiltrekker deg "rett" person. Jeg varierer etter hva slags tur ut det er, bar, middag, pub, konsert, date, tid på året. Ofte er det godt nok med et par jeans som er flatterende, en topp jeg er komfortabel i som jeg føler er sexy/røff/rocka etc, en liten jakke/blazer over som jeg kan velge å ta av om det blir varmt. Ellers går det myyye i kjoler. Hvis jeg går for skjørt er det helst et dongeriskjørt nå for tiden. Det er også mange kule sett for tiden med langt skjørt og matchende topp, det bruker jeg også en del, men ikke nødvendigvis på byen. Anonymkode: 53760...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 Jeans fin topp/skjorte, blazer eller skinn jakke, kule sneakers eller pumps Anonymkode: 312b1...d3e
Jeg-er-anonym Skrevet 10. august 2023 #8 Skrevet 10. august 2023 Gå først og fremst med de klærne du liker. Kanskje greit å tenke på at visse antrekk tiltrekker ulike typer mennesker. Eksempelvis søker jeg et godt, stabilt og langsiktig forhold (ideelt en livsledsager) så jeg styrer lettere unna dem som eksempelvis er veldig lettkledde da de statistisk sett er ute etter noe mer kortsiktig.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #9 Skrevet 11. august 2023 Dette er umulig å svare på og det skjønner du. Noen damer synes de selv er skikkelig fine når de pynter seg i cowboystil, dyyyp utringning med synlig bh, cowboyhatt og -støvler og gjerne en schtøgg skinnjakke, gjerne med frynser eller broderier, (stilen oftest sett på lastebildamer på fest), gjerne kombinert med en sliten frisyre i en unaturlig farge som rosa eller grønt og ettervekst. En stil jeg synes er griseharry, mens disse damene neppe liker min mer classy stil. Noen synes det jeg mener er vulgær/billig stil er sexy, mens det jeg synes er sexy ikke er det for dem. Anonymkode: 98286...dad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå