Gå til innhold

Han har barn med kollegaen, men vil ikke ha noe med barnet å gjøre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han lå med kollegaen ifjor, og nå har hu  fått en unge. Og han sier til meg: jeg har 0 kontakt med barnemamma, betaler bare  det bidraget, var uhell som skjedde".  Ville dere ha styrt unna en mann som ikke vil ha noe med ungen sin å gjøre?

Anonymkode: 407d1...dcf

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han lå med kollegaen ifjor, og nå har hu  fått en unge. Og han sier til meg: jeg har 0 kontakt med barnemamma, betaler bare  det bidraget, var uhell som skjedde".  Ville dere ha styrt unna en mann som ikke vil ha noe med ungen sin å gjøre?

Helt klart . En mann som ikke tar ansvar for et uskyldig barn , er ingen mann , men en umoden man-baby . 

• Liker 33
  • Nyttig 9
Skrevet

Ja, absolutt. 

• Liker 14
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva skulle jeg med den mannen? Fått barn?

Anonymkode: dec57...337

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for et følelsesløst rasshøl. Hadde løpt i motsatt retning. 

Anonymkode: 26551...70f

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

A L L T i d. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Tror jeg hadde sagt et par sannhetens ord, før jeg hadde dumpet hele fyren. Sånne typer er ikke noe og samle på. Nesten gang kan det være deg som sitter der. Har man sex med noen, så vet alle at det kan bli barn av det, da får man ta ansvaret sitt. 

Endret av Miaiai
  • Liker 12
  • Nyttig 5
Gjest Chroma
Skrevet

Mennesker som klarer å svikte sitt eget barn på den måten er i en egen skala, den laveste som finnes. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare hvis han har planer om å få barn. Om han ikke vil ha barn så bør han ikke ha omsorg for barnet uansett.. 

Anonymkode: f15bd...d04

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke man skal rope rødt flagg i hytt og pine - men dette hadde jeg styrt langt unna… 

Anonymkode: 645a8...abb

• Liker 3
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva skulle jeg med den mannen? Fått barn?

Anonymkode: dec57...337

Nei ikke jeg. Men hva om barnet tar kontakt med sin pappa senere? Han kommer jo ikke til å klare å komme seg unna. Området jeg snakker om som vi bor her er veldig lite. Og + kollegaer. Jeg syns det var trist å høre

AnonymBruker
Skrevet

🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢 bunnslam.

Anonymkode: 9ba54...4b6

• Liker 11
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

"Menn" som er villige til å svikte sitt barn så grovt, det er ikke virkelige menn.

"Menn" som det der bør man styre langt unna, de har store mangler når det kommer til evne til å føle empati, omsorg, ansvarsfølelse, de har store mangler når det kommer til refleksjon, og de er store egoister.

Ingen kan ha det godt sammen med en slik "mann" i lengden!

Anonymkode: 74a75...fe8

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det må være blant de største rødflaggene man kommer over. Tapere som fortjener å høre det.

Anonymkode: 95249...a06

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg syns ikke man skal rope rødt flagg i hytt og pine - men dette hadde jeg styrt langt unna… 

Anonymkode: 645a8...abb

Enig! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Å ripe opp bilen i parkeringshuset er et uhell. Et barn er ikke et uhell😒 Og nei, han er ingen kjernekar. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Her ville jeg tenkt at han gjorde deg en slags tjeneste ved å fortelle. Hvis han 

a) mener det, ville jeg rolig rygget unna. Mangel på empati er ikke turn on. 

b) sier det fordi han tror han er smart, ville jeg rolig rygget unna. Det sier noe om modenhetsnivået hvis han tror dette er måten å få en dame med bein i nesa beroliget på. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker ikke barn selv, så mye bedre enn 50/50 for p si det slik

Anonymkode: 7155f...65b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Løp i den andre retningen!

Anonymkode: f59ae...b43

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...