Gå til innhold

hva tenker du om folk som har biler med

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are
Skrevet

jeg er tidligere narkoman og det setter en skikkelig støkk i meg når jeg ser ting jeg assosierer med dop!en av disse tingene er folk som kjører rundt i biler med sotete vinduer slik at det ikke går an å se inn.hvorfor denne lysskyheten,spør jeg meg?er det slik at disse menneskene ikke tåler dagens lys?jeg synes det rett og slett er skremmende hvordan enkelte innordner seg.og så finnes det SÅ mange naive samfunnsborgere som lar dette bare passere! :frustrert: dette gjør meg KVALM! jeg har rett og slett ikke ord.

at folk kjører rundt i biler der vinduene er helt mørklagte lukter kriminalitet lang vei!ja,hvorfor i det hele tatt selge slike biler?er bilforhandlere dumme i hodet?nå har ikke jeg så veldig mye til overs for onkel politi,men i slike tilfeller mener jeg at de faktisk må gripe inn før det er for sent!politiet har faktisk et ansvar for at vi lovlydige samfunnsborgere kan ferdes trygt rundt i byen uten å bli eksponert for dette!

ja,hva tenker dere,jenter og gutter når dere ser biler med sotete vinduer?tenker dere lyssky aktiviteter?

med hilsen fra Jon Are

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tenker at det er en liten harrytass som eier bilen.

Gjest gjest 0
Skrevet

Enig

Skrevet

Jeg reagerer nok litt på samme måte som trådstarter, nemlig med "hva er det de ønsker å skjule?"

Skrevet

Nei, tenker vel ikke noe spesielt. Det kommer an på bilen!

Skrevet

Nemlig!!! :sur:

Samboern min soter vinduene på bilene sine! Men ikke noe mer enn lovlig!

Han styler bilene på en proff og kul måte! Ikke en gammel Ford Sierra med lilla neonlys under og en sleten vinge. Han kjøper nyere biler som han lakkerer (ikke maler), fikser (han er bilmekaniker) og han har god peil på hva som passer på bilen og ikke! Han slenger ikke på alt han finner heller, men alt med måte!

Noe av det han gjør er som sagt å sote vinduene! Denne jobben får en bekjent som driver med dette! Og de er ikke for mørke syns jeg!

Jeg syns ikke, og tror heller ingen andre syns bilene hans går i kategorien "harry"!

Syns nye biler er stilige med sota ruter jeg.. Så som loffen sier her; det kommer an på bilen!

Skrevet

Nok en ting som kan generaliseres?

Noen flere? Hva med de som har antennen på høyre bakskjerm? Synspunkter?

Skrevet

Ville ikke ønsket meg en sånn bil, i alle fall. Jeg vil ha dagslys og fri sikt til alle kanter. :) Syns det er ok å se hvem som er i bilen. Ikke føle meg beglodd av "gud-vet-hvem" der inne... Det er vel et reglement for denslags også ? Graden av mørkelegging av glass på bil ?

Skrevet

Jeg tenkte nok også litt at eiere av bilder med sotet vinduer enten har noe å skjule eller er litt harry.

Men så snakket jeg med en som fortalte meg at enkelte som har hund velger sotete vinduer på bilen hvis de reiser mye med hunden. Og da har det jo en nyttig funksjon å ha sotete vinduer! :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Sier meg enig at det kommer an på bilen, og hvor mørke de er. Mannen har en meget elegant, dyr bil som på INGEN måte ser harry ut selv om bakrutene er mørke. Disse er for øvrig mørke for å skjerme datteren vår for solen på sommeren.

Skrevet

Ja, tenke seg til hva folk driver med bak disse mørke rutene!!??

:ler:

Litt paranoid kanskje?

Så lenge de ser ut, har jeg ingen problemer med mørke ruter..

Skrevet
Så lenge de ser ut,

Men det er vel lovregulert hvor mørke rutene kan være, dvs det må vel være utsyn med tanke på å klare å kikke i bakspeilet osv?

Bare en liten avsporing :sjenert: Har aldri tenkt så mye på hva som skjer bak disse vinduene. Men tipper lestadianere ikke kan kjøre rundt med slike biler (de får jo ikke ha gardiner hjemme engang)

Skrevet

Jeg tenker med en gang at det dreier seg om lyskye aktiviteter slik som narkotika eller prostitusjon.

Skrevet

Enig i disse... Er det en sportsbil som er dyr tenker jeg nok kanskje at det er noe snusk, men er bilen harry så tenker jeg at personen er harry

Skrevet

Har aldri tenkt noe spes. over det annet enn at jeg synes det er litt harry.. Men på ekstra varme dager - skulle jeg gjerne hatt det selv jeg .. så ikke bilen var så glohet når den hadde stått i solen hele dagen.

At det var noe "lyssky" greier som foregår på innsiden - har ikke falt meg inn.

Skrevet

På det lille stedet jeg bor er det få av de narkomane som har råd til bil, de som soter vinduene er 18-20-åringer som jobber i et ufaglært yrke, bor hjemme og har store anlegg i bilene sine. De få som tjener penger på lyssky aktiviteter her sørger nok for å bli mindre lagt merke til.

Skrevet
er det slik at disse menneskene ikke tåler dagens lys?

Kanskje de er vampyrer...

:redd:

Skrevet

Jeg synes rett og slett at det er harry, og at det vitner om mennesker som bruker for mye penger på bil.

Har aldri egentlig tenkt på at de har noe å skjule.

Skrevet
Nemlig!!!  :sur:

Samboern min soter vinduene på bilene sine! Men ikke noe mer enn lovlig!

Han styler bilene på en proff og kul måte! Ikke en gammel Ford Sierra med lilla neonlys under og en sleten vinge. Han kjøper nyere biler som han lakkerer (ikke maler), fikser (han er bilmekaniker) og han har god peil på hva som passer på bilen og ikke! Han slenger ikke på alt han finner heller, men alt med måte!

Noe av det han gjør er som sagt å sote vinduene! Denne jobben får en bekjent som driver med dette! Og de er ikke for mørke syns jeg!

Jeg syns ikke, og tror heller ingen andre syns bilene hans går i kategorien "harry"!

Syns nye biler er stilige med sota ruter jeg..                                                      Så som loffen sier her; det kommer an på bilen!

Er det virkelig nødvendig med så mange utropstegn? Ingen her har gått på personlig angrep mot deg, vet du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...