AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Synes dette er vanskelig, spesielt når vi har kjent hverandre så lenge og er i samme lille krets. Litt sånn; folk synes det er imponerende at vi fortsatt er venner. Men denne 'vennen' kommer ofte med stikk konstant. Jeg får pga en litt vanskelig fortid helt panikk om noen 'pakker' humor inn i sarkasme og forsøker å drite meg/sette meg i dårlig lys foran andre. Jeg er vokst opp med en sånn forelder.. Føler også at denne vennen virkelig hater ungene mine og jeg skjønner ikke hvorfor. Ungene er nå blitt store og gjør ikke mye ut av seg. Inviterer jeg vennen og partner på besøk føler jeg at ungene er til bry om de er tilstede. Vennen sin partner feks prater masse med barna mine. Mens vennen nærmest ignorerer dem. Denne vennen vil ikke ha barn selv (såklart helt greit). Jeg føler at vedkommende ofte snakker ned andres barn, feks innenfor hennes egen familie (nieser, nevøer). Vennen vil ha mye og mangt på egne premisser og er ikke redd for å si fra på en spiss måte. Nå omgåes jeg vedkommende i felles arrangementer ol.. Føler meg litt forpliktet å takke ja om jeg blir invitert. Har nylig blitt med på fritidsaktiviteter og har blitt kjent med så mange hyggelige folk. Vi gjør ting sammen utenfor denne aktiviteten også. Er nesten overasket over å bli behandlet såpass bra. Så det setter virkelig dette 'vennskapet' i perspektiv. Takk hvis du leste!! Anonymkode: 05a1b...3b9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Kutt ut om du føler for det. Behøver ikke å være noe dramatisk brudd heller. Takk nei til invitasjoner, og ikke inviter henne til ting du gjør. Da går de fleste vennskap over av seg selv, uten noe mer om og men Anonymkode: c9346...b2a
exictence Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kutt ut om du føler for det. Behøver ikke å være noe dramatisk brudd heller. Takk nei til invitasjoner, og ikke inviter henne til ting du gjør. Da går de fleste vennskap over av seg selv, uten noe mer om og men Anonymkode: c9346...b2a Ja Bare vær mindre med henne, så går vel det over v seg selv.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Skrevet 8. august 2023 Unngå nære venner....beste tipset jeg kan gi et menneske. De fleste er giftige på en eller annen måte. Er først når du blir mer kjent med mennesker alle røde flaggene kommer. Anonymkode: 2a455...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå