Gå til innhold

Hvor ofte har dere kontakt med fwb/FFs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare nysgjerrig på hvor ofte dere treffer fwb/FF, og hvordan kontakt dere har utenom når dere treffes.

Har en jeg har hooket med 3 ganger nå og sist spurte han om vi var FFs. Jeg har vært veldig klar på at jeg ikke er interessert i forhold, men vurderer å sende en litt snuskete melding nå. Har ikke anledning til å møte han før om 1-2 uker er bare kåt.

Anonymkode: 38e8b...2c4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fortsatt kontakt med et par tidligere ff'er, men nå som jeg er i et fast forhold er de vennskapene helt platoniske. Det er for det meste bursdag- og julehilsner, osv. 

AnonymBruker
Skrevet
MissCroft skrev (6 minutter siden):

Jeg har fortsatt kontakt med et par tidligere ff'er, men nå som jeg er i et fast forhold er de vennskapene helt platoniske. Det er for det meste bursdag- og julehilsner, osv. 

Takk for svar. Jeg har et par av de, men der var vennskapet grunnleggende først. Mye til felles, ofte ute sammen, fant på mye sammen.

Nå så er det kun for sex, vi er bekjente men har lite til felles. Første gangen "bare skjedde", de andre gangene bootycalls.

Skrevet

Vi møtes 1-2 ganger pr måned litt avhengig av livet.

Lite kontakt mellom at vi møtes, men litt meldinger uten å treffes dersom den ene bare er litt kåt, litt seksting 😊

Vi er ikke venner i utgangspunktet, bare ett one night stand hvor moroa på en måte bare har fortsatt litt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man skal avtale å treffes. Thats it

Anonymkode: 6786f...5f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har daglig kontakt med min fwb. Vi snapper alt fra "god morgen", om arbeidsdagen, hvordan treninga gikk og "god natt". Vi snakker stort sett om alt mulig når vi treffes, og sover alltid sammen. Vi treffes i ukedager når jeg har barnefri, så det en 4-6 ganger i mnd

Anonymkode: 7ac76...2fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har daglig kontakt med min fwb. Vi snapper alt fra "god morgen", om arbeidsdagen, hvordan treninga gikk og "god natt". Vi snakker stort sett om alt mulig når vi treffes, og sover alltid sammen. Vi treffes i ukedager når jeg har barnefri, så det en 4-6 ganger i mnd

Er dere eksklusive også? Synes jo dette hørtes litt ut som forhold. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er dere eksklusive også? Synes jo dette hørtes litt ut som forhold. 

Vi er eksklusive ja. Den store forskjellen, for min del hverfall, er at vi aldri tilbringer helger sammen. Og han kommer enten etter jeg har lagt meg, eller noen timer før leggetid. Ikke alltid vi har sex da. Hender vi bare spooner hele natta og 🤩😅

AnonymBruker
Skrevet

Har stort sett daglig kontakt med mine fwb på snap - litt sjeldnere med mine ff, men fortsatt flere ganger i uken.

Anonymkode: 17528...fbd

Skrevet

Snakker sammen hver dag, enten irl eller tlf :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...