AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Noen med tips om gode opptrettere på rottweilere nå for tiden? Anonymkode: 8b9c2...047
Troyamin Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Jeg ville tatt en kikk på topp tre innenfor mentalitet og bruksscore her: 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Troyamin skrev (1 time siden): Jeg ville tatt en kikk på topp tre innenfor mentalitet og bruksscore her: Så grei oversikt, hvor fant du den? Anonymkode: 74ee1...bc8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Jeg har utrolig god erfaring med Wiseweiler. Trivelig stødige omgjengelig som fungerer i aktive familier uten masse stress og samkjønnsaggresjon. Anonymkode: 94b20...deb 1 1
Troyamin Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så grei oversikt, hvor fant du den? Anonymkode: 74ee1...bc8 Jeg fikk den tilsendt fra en Facebook gruppe for rottweilere i Norge. Husker ikke hva den heter.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har utrolig god erfaring med Wiseweiler. Trivelig stødige omgjengelig som fungerer i aktive familier uten masse stress og samkjønnsaggresjon. Anonymkode: 94b20...deb Takk! jeg er på jakt etter litt «rolige» brukslinjer, da hunden vil være en familiehund. MEN den skal selfølgelig få brukt seg og aktiveres masse! Tenkte å begynne på sporkurs bla. Anonymkode: 8b9c2...047 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 Troyamin skrev (2 timer siden): Jeg ville tatt en kikk på topp tre innenfor mentalitet og bruksscore her: Takker! Anonymkode: 8b9c2...047 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #8 Skrevet 8. august 2023 Explosive Angel er kjent for å ha svært rolige og fornuftige hunder, også hannhundene👍🏼 Anonymkode: 74ee1...bc8
Troyamin Skrevet 8. august 2023 #9 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Explosive Angel er kjent for å ha svært rolige og fornuftige hunder, også hannhundene👍🏼 Anonymkode: 74ee1...bc8 Støtter denne! De har også god oppfølging av valpekjøperne. Står en fast med trening, stiller de opp og veileder videre. Må legge til at de setter krav til kjøpere. Hundene må brukes og de må helsetestes og ta mh. (Noe alle de seriøse oppdretterne krever) E.A. har hatt noe epilepsi på enkelte hunder, men sånn som jeg har forstått det, er disse tatt ut av avl.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #10 Skrevet 8. august 2023 (endret) Jeg har en rottis Hanne fra før. Trenger ikke å beskymre deg. Men han er snart 10 år, og kjøpt uten stamtavle. Anonymkode: 8b9c2...047 Endret 8. august 2023 av Rhodiola redigert for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #11 Skrevet 8. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): At hen ønsker aggressiv og stor molosser, når det finnes så mange alternativer, sier nok. Vi ønsker ikke flere slike hunder her i landet. Anonymkode: 11945...de4 Molosser trenger ikke være aggressive. Har selv kun vært borti en med aggresjon og sikkert 30 eksemplarer uten. Fantastisk flotte familiehunder i de aller fleste tilfeller. Anonymkode: 1afbc...134 Endret 8. august 2023 av Rhodiola redigert for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå