AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Hundeposer, allslags gammel og usortert dritt kaster han i mitt spann. Hans eget er overfylt fordi han ikke sorterer. Jeg har sagt fra til ham en gang allerede, forslag om hva annet jeg kan gjøre? Hadde du synes at det var greit? Anonymkode: afd94...249 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Sett lås på. Anonymkode: 125fe...c68 21 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Sett på lås eller sett dunken en plass han ikke har tilgang til den Anonymkode: 9b341...a75 12
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Har du sagt ifra? Anonymkode: 27923...c78
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Hadde tatt ut hans avfall og lagt det på trappa hans. Så sette på lås. Anonymkode: 341da...5bf 11
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sett lås på. Anonymkode: 125fe...c68 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sett på lås eller sett dunken en plass han ikke har tilgang til den Anonymkode: 9b341...a75 Har satt på lås, men da slenger han det bare i papiravfall, plast eller et av de andre spannene mine 😕 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du sagt ifra? Anonymkode: 27923...c78 Ja. Anonymkode: afd94...249 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 Jeg synes ikke det er greit, nei. I praksis bryr jeg meg ikke om noen bruker min kasse på vei forbi eller en gang de har ryddet ut mye og kastet hos selv, jeg fyller sjelden opp og gidder ikke bruke energi på det, men om en nabo gang på gang brukte min søppeldunk som sin egen hadde jeg reagert. Lås er en åpenbar løsning, men pussig om det ikke fungerer å si tydelig fra en gang eller til nøds to. Anonymkode: a995a...cce 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde tatt ut hans avfall og lagt det på trappa hans. Så sette på lås. Anonymkode: 341da...5bf Okay, foreløpig har jeg bare lagt det over på hans bøtte. Men sykt ekkelt å flytte poser med hundedritt og doruller og muggen mat Anonymkode: afd94...249 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I praksis bryr jeg meg ikke om noen bruker min kasse på vei forbi eller en gang de har ryddet ut mye og kastet hos selv, Da synes jeg de burde ha spurt først OG sortert det skikkelig. Anonymkode: afd94...249 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #10 Skrevet 7. august 2023 Ring inn å bestill større bøtte til ham. Anonymkode: 2e911...af8 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #11 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ring inn å bestill større bøtte til ham. Anonymkode: 2e911...af8 Han har allerede den største. Han gidder som sagt ikke sortere, så ikke rart den blir full. Anonymkode: afd94...249
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #12 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har satt på lås, men da slenger han det bare i papiravfall, plast eller et av de andre spannene mine 😕 Ja. Anonymkode: afd94...249 Da ville jeg hatt lås på alle Anonymkode: b949e...0df 4 8
Søkende mann Skrevet 7. august 2023 #13 Skrevet 7. august 2023 Nei det er ikke greit. Er vel ikke noe å anmelde, men fryktelig irriterende. Hva sier han om du konfronterer han ansikt til ansikt?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #14 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da synes jeg de burde ha spurt først OG sortert det skikkelig. Anonymkode: afd94...249 Ja, jeg er enig i det, for all del. Jeg hadde aldri brukt naboens dunk uten å spørre heller, og selv da hadde jeg kjent på det og gjort det jeg kunne for å begrense omfanget. Det var bare et "Det er egentlig ikke greit å bruke andre privatpersoners dunk overhodet, men i praksis har jeg en viss terskel for å faktisk ta affære hvis noen gjør det". Det handler egentlig mest om småting folk kaster i dunken min på vei forbi, siden jeg har vokst opp i en gate som nærmest er en severdighet og derfor full av fotograferende, utenlandske turister fra turbusser. Det du beskriver er uansett langt over enhver terskel jeg har også. Jeg hadde reagert kraftig på det her, og det er overhodet ikke greit. Anonymkode: a995a...cce 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #15 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hundeposer, allslags gammel og usortert dritt kaster han i mitt spann. Hans eget er overfylt fordi han ikke sorterer. Jeg har sagt fra til ham en gang allerede, forslag om hva annet jeg kan gjøre? Hadde du synes at det var greit? Anonymkode: afd94...249 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du sagt ifra? Anonymkode: 27923...c78 🙄 Anonymkode: 64605...dc4 10
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #16 Skrevet 7. august 2023 Søkende mann skrev (1 minutt siden): Nei det er ikke greit. Er vel ikke noe å anmelde, men fryktelig irriterende. Hva sier han om du konfronterer han ansikt til ansikt? Jeg sa at jeg så at han hadde kastet søppel i min dunk og at jeg derfor hadde merket min søppeldunk tydelig sånn at det ikke skal være mulig å blande sammen søppelbøttene og at jeg vil ha mine søppeldunker i fred. Han svarte ja og at det var greit. Anonymkode: afd94...249 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #17 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har satt på lås, men da slenger han det bare i papiravfall, plast eller et av de andre spannene mine 😕 Ja. Anonymkode: afd94...249 Ja men herregud da. Sett lås på ALLE. Er så mye spoonfeeding på KG. Anonymkode: 13c3d...a77
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #18 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da ville jeg hatt lås på alle Anonymkode: b949e...0df Signerer denne. Lås på alle. Det er ikke alle mennesker som er riktig skrudd sammen og han der må jo åpenbart ha det inn med teskje. Er det forresten noen du kan tipse mtp at han ikke sorterer søppelet sitt? Hvor kan man melde inn slikt? Anonymkode: 57f6d...aa0 3
Luckiness Skrevet 7. august 2023 #19 Skrevet 7. august 2023 Flytte spannene dine så de ikke er like lett tilgjengelige? Lås på alle? Eventuelt samler du opp noen poser, legger i en pappeske, pakker inn og setter sløyfe på. Plassere den ved inngangsdøren. Legg gjerne et kort oppi pappesken også med informasjon om gjenvinning og gratuler ham som nabolagets søppelspann-snylter. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #20 Skrevet 7. august 2023 Og jeg merket dunkene da jeg flyttet inn så det var ikke mulig å ta feil forrige gang han kastet heller, jeg prøvde bare å være høflig og late som han hadde gjort en feiltakelse. Anonymkode: afd94...249 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå