AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Har møtt på et par karer som skal spille litt "cocky" i senga, ved å liksom "nekte meg kuk" ved å komme med ertende kommentarer som "nå får du ikke mer", "du skal få mer senere" under forspill eller hvis jeg er den som tar initiativ eller om de bare koser og stryker for å terge meg opp uten at det blir sex. De liker liksom at dama skal trygle, selv om det som regel blir sex (det er ikke ekte nekt, men på en måte et maktspill der de liker at dama er vill etter dem). Jeg kan like dette om jeg har vært sammen med fyren lenge og vet det er litt teasing bare, men har nå vært borti et par som holder på sånn veldig tidlig i datingfasen, og jeg mister fullstendig lysten. Jeg vil jo at mannen skal synes jeg er så digg (spesielt mye helt i starten!) at han klarer nesten ikke vente med å ta meg, ikke at jeg skal trygle han etter kuk.... Flere meninger om dette? Mulig denne bør ligge under seksualitet, beklager om den ligger feil. Anonymkode: 842b2...fea 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Aldri opplevd. Men ja det hadde vært ekstremt turn off. Anonymkode: 139ff...381 17 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Aldri opplevd noe slikt. Høres sinnsykt turn-off ut. Anonymkode: d046a...357 4 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Høres sinnsykt turn-off ut, uansett om det er forhold eller ikke. Anonymkode: d046a...357 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Takk, da er det ikke bare jeg som er "prippen", da 😅 Ts Anonymkode: 842b2...fea 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 Så til de grader turn-off!! Hva er det de innbiller seg?? Anonymkode: 20b06...103 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 Du må jo bare holde deg såpass hard du sier "Nei, okay, men da dropper vi det". Tror ikke det vil skje flere ganger da. Anonymkode: ee11d...496 20 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 Hvorfor ligger du med slike menn? Er det ikke hyggeligere å ligge med noen som faktisk vil ha deg? Anonymkode: d046a...357
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 Nå er jeg mann, men svarer allikevel, også litt av hva jeg vet om hva hun liker Det er sjelden jeg gjør det, men dama er dårlig på forspill, ofte rett på sak, kuken skal rett inn, men det er fordi hun er veldig utålmodig, hun liker det alltid i etterkant når jeg har teaset henne litt og ikke gir etter med en gang hun ber om kuk, hun får også mye sterkere orgasmer. Så det er noe jeg gjør for begge, for meg fordi jeg vil nyte kroppen hennes før jeg knuller henne, og for henne fordi jeg vet hun til slutt får mer nytelse av det. Og litt gøy å høre hun tigge om kuken.. Hun kan også tease meg iblant, litt ertende nekt når vi begge vet at det kommer til å bli noe senere, det er bare gøy og pirrende, funker bra for oss ihvertfall ❤️ Anonymkode: 9330d...13e 4 1
AprilLudgate Skrevet 7. august 2023 #10 Skrevet 7. august 2023 Ok, jeg får si omvendt da: Jeg liker å bli såpass tent at jeg faktisk vil trygle om etellerannet. Men det skjer jo ikke av seg selv. Og neppe første gangene man har sex. Å si det som en sånn «nå skal jeg være sexy» greie blir jo mer 🤷♀️ Men det jeg ikke skjønner med HI er at du sier: »Han skal trygle om MEG, men absolutt ikke omvendt». Nehei? Er ikke det litt kravstort da? Hva gjør du i senga selv som fører til det punktet at partneren bare ikke kan vente på mer? 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #11 Skrevet 7. august 2023 Jeg er med TS her, der er skikkelig turn off. Alle vet jo at mannen ønsker å fullføre, så det er bare tull. Jeg har faktisk tatt den med at nei vel, da sover vi isteden. Fyren ble potte sur og vi hadde aldri sex igjen. Anonymkode: c4c93...f51 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #12 Skrevet 7. august 2023 Enig TS, det hadde jeg ikke klart. Menn som er høye på seg selv. Nei, takk Anonymkode: 255ef...9dc 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #13 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du må jo bare holde deg såpass hard du sier "Nei, okay, men da dropper vi det". Tror ikke det vil skje flere ganger da. Anonymkode: ee11d...496 Ja, hadde en sånn reaksjon på det en gang, han måtte likevel ha det inn med t-skje at jeg ikke synes det var noe hot. AprilLudgate skrev (3 minutter siden): Ok, jeg får si omvendt da: Jeg liker å bli såpass tent at jeg faktisk vil trygle om etellerannet. Men det skjer jo ikke av seg selv. Og neppe første gangene man har sex. Å si det som en sånn «nå skal jeg være sexy» greie blir jo mer 🤷♀️ Men det jeg ikke skjønner med HI er at du sier: »Han skal trygle om MEG, men absolutt ikke omvendt». Nehei? Er ikke det litt kravstort da? Hva gjør du i senga selv som fører til det punktet at partneren bare ikke kan vente på mer? Jeg gjør mye for å tenne mannen, er på ingen måte passiv. Er veldig opptatt av å sørge for at han skal ha grunn til å ha lyst på meg. Så ligger han der steike stiv og har helt klart lyst på sex, men skal ha meg til å trygle... Ts Anonymkode: 842b2...fea 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #14 Skrevet 7. august 2023 Heldigvis bare opptatt med 2 stk gjennom en livstid, det var såpass turn off at jeg ikke orket å ha mer sex med dem, lysten gikk liksom over i avsky. Men er ikke normalt Anonymkode: ed62c...70b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #15 Skrevet 7. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Heldigvis bare opptatt med 2 stk gjennom en livstid, det var såpass turn off at jeg ikke orket å ha mer sex med dem, lysten gikk liksom over i avsky. Men er ikke normalt Anonymkode: ed62c...70b Opplevd* Anonymkode: ed62c...70b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #16 Skrevet 7. august 2023 Er ikke spesielt turn on med kvinner som ønsker å være så begjært som du er heller TS. Du er jo æakuratt det samme, bare kvinnelig utgave😂 Anonymkode: b94ad...0bb 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #17 Skrevet 7. august 2023 Har opplevd det en gang. Jeg sa bare: ok. Så reiste jeg meg opp og kledde meg. Det skjedde ikke igjen for å si det sånn. Anonymkode: dcf1b...4ae 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #18 Skrevet 7. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Er ikke spesielt turn on med kvinner som ønsker å være så begjært som du er heller TS. Du er jo æakuratt det samme, bare kvinnelig utgave😂 Anonymkode: b94ad...0bb Kan ikke se at ts har nektet han sex og bedt han om å trygle, tvert imot Anonymkode: ed62c...70b 7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #19 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke spesielt turn on med kvinner som ønsker å være så begjært som du er heller TS. Du er jo æakuratt det samme, bare kvinnelig utgave😂 Anonymkode: b94ad...0bb Høres ikke ut som om ts har et særlig behov for det? Anonymkode: d046a...357
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #20 Skrevet 7. august 2023 Sykt turn off. Pikk er da ikke så fantastisk. De fleste kvinner kommer jo ikke av penetrering en gang... Hva er det de innbiller seg? 😅 Altså, jeg skjønner jo hva de prøver på - blir man kåt nok så kan det være en sexy lek der man erter hverandre på den måten, og den ene parten til slutt nærmest trygler om det. Men da må man liksom legge litt innsats i det selv for å få partneren i det humøret, man kan ikke bare stryke dama litt med pikken og si "nå får du ikke mer" og tro at det gjør henne søkkvåt... Anonymkode: 9a239...4b2 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå