Gå til innhold

Søket etter en pappa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Så jeg lagde en tråd her tidligere der jeg forklarte at jeg ikke har hatt noe skikkelig farsfigur i livet. Hadde en men han kan ikke anses som noe pappa, og var ustabil. Så helt siden jeg var liten har jeg lengtet etter en pappa, og vært misunnelig på alle rundt meg som hadde en trygg, rolig og stabil pappa. Jeg kunne til tider synes det var ekkelt å se slike forhold da jeg var liten også, men nå når jeg blir eldre trenger jeg det mer og mer. 

Jeg er på en måte på søken etter en slags farsfigur. Jeg ville så gjerne hatt en som jeg kunne snakket med, gått turer med osv.. 

Er det noen av dere som har kjent det samme? og som faktisk har gjort noe med dette? hvordan gikk dere frem? og hva skjedde?

Er redd det er menn der ute som vil utnytte min sårbarhet.. 

Anonymkode: 3630b...1b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at å søke etter rett psykiatrisk hjelp til å hjelpe deg å akseptere tapet av farsfigur og hvordan se hva du har av ressurser i livet ditt isteden er mer nyttig. 

Anonymkode: 8a087...1dc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at å søke etter rett psykiatrisk hjelp til å hjelpe deg å akseptere tapet av farsfigur og hvordan se hva du har av ressurser i livet ditt isteden er mer nyttig. 

Anonymkode: 8a087...1dc

Må si meg enig. Man kan aldri få tilbake noe  man aldri har hatt. Godta og finn andre gleder i livet.

Anonymkode: d41bd...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...