AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Han er så flink, så utrolig flink. Han er så flink, smart og kjapp at hva skal han med et dråg som meg? Er lei av hans totale mangel på selvironi, selvinnsikt, humor og jordnærhet. Han var en som gir, og raus, ingen tvil. Så når han er supermann, forventer han en superkvinne. Supermann kan ikke vise sårbarhet. Latter ei gråt er noe å uttrykke. Ordnet unnskyld eksisterer ikke for en som ikke begår feil. Nå har vi kommet til pay back time der han daglig sutrer og oppfører seg som en dritt. Fordi han stiller med bil, mest egenkapital og klarer seg på minimalt med søvn og mat i spedbarnstiden, så er forholdet skjevt. Han sutrer og er direkte slem når han ser meg totalvraket etter en søvnløs natt og ikke tilbyr meg noe søvn fordi alt skal være rettferdig. Mistet helt sansen. Jeg gir max. Jeg har spart alt jeg kan og gir det jeg makter. Er det ikke godt nok, har jeg det bedre alene. Han tror selvsagt ikke jeg klarer meg alene. Min familie misliker han. Det lyser lang vei, selv om han på papiret er enestående. Anonymkode: baa2d...654
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Gå, du klarer deg så mye bedre uten han. Anonymkode: e2d7f...660 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Han er så flink, så utrolig flink. Han er så flink, smart og kjapp at hva skal han med et dråg som meg? Er lei av hans totale mangel på selvironi, selvinnsikt, humor og jordnærhet. Han var en som gir, og raus, ingen tvil. Så når han er supermann, forventer han en superkvinne. Supermann kan ikke vise sårbarhet. Latter ei gråt er noe å uttrykke. Ordnet unnskyld eksisterer ikke for en som ikke begår feil. Nå har vi kommet til pay back time der han daglig sutrer og oppfører seg som en dritt. Fordi han stiller med bil, mest egenkapital og klarer seg på minimalt med søvn og mat i spedbarnstiden, så er forholdet skjevt. Han sutrer og er direkte slem når han ser meg totalvraket etter en søvnløs natt og ikke tilbyr meg noe søvn fordi alt skal være rettferdig. Mistet helt sansen. Jeg gir max. Jeg har spart alt jeg kan og gir det jeg makter. Er det ikke godt nok, har jeg det bedre alene. Han tror selvsagt ikke jeg klarer meg alene. Min familie misliker han. Det lyser lang vei, selv om han på papiret er enestående. Anonymkode: baa2d...654 Ok, så hvorfor pakker du ikke kofferten din og kommer deg vekk, istedenfor å klage her på KG? Han endrer seg ikke på den tiden og du blir ikke yngre. Lag deg det livet du vil leve. Anonymkode: 68d4b...57a 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Spebarntid er unntakstilstand. Det er ingen konkurranse, verken om å være supermennesker eller mest sliten. Dere er og må være et team, en familie, en enhet som bidrar det dere kan. Han føler sikkert ikke han makter å være selvironisk, ha humor og innsikt, være jordnær(?), sårbar og raus han heller. snakk sammen og dra lasset sammen, se etter positive ting hos hverandre (han er flink, han er barnets far, han orker mye). Du orker også mye. Føler du det fortsatt slik om tre år, da kan du gå fra ham. Anonymkode: 6f74a...2c1 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå