Gå til innhold

Jeg fikk eksen tilbake og har det bedre enn noensinne...men....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er av dem som fikk eksen tilbake, det var slutt mellom oss i 2 år, vi hadde mye kontakt og snakket gjennom ting, datet litt men jeg flyttet vekk grunnet jobb. Vi sa en periode vi ikke skulle holde på med andre mens vi datet. SÅ etter 2 år fant vi helt tilbake til hverandre, flyttet sammen igjen og er forlovet nå. All gammel dritt er snakket gjennom med parterapaut og vi har det bedre enn noensinne, men jeg klarer ikke slutte å tenke på om han hadde sex med noen andre i perioden vi skulle date eller da jeg flyttet vekk osv. Jeg datet andre men hadde ikke sex med dem. På en måte føler jeg at jeg burde vite men på en annen måte så er det kanskje ikke så viktig når vi er sammen nå og har det veldig fint, parterapauten sa til meg alene at det ikke var noe jeg burde grave i men heller tenke at det ble oss igjen og heller se fremover. Noen med erfaringer her? 

Anonymkode: 32c47...d19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hør på parterapeuten. La det ligge. Spist er spist og pult er pult.

Anonymkode: 416f5...2e5

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er av dem som fikk eksen tilbake, det var slutt mellom oss i 2 år, vi hadde mye kontakt og snakket gjennom ting, datet litt men jeg flyttet vekk grunnet jobb. Vi sa en periode vi ikke skulle holde på med andre mens vi datet. SÅ etter 2 år fant vi helt tilbake til hverandre, flyttet sammen igjen og er forlovet nå. All gammel dritt er snakket gjennom med parterapaut og vi har det bedre enn noensinne, men jeg klarer ikke slutte å tenke på om han hadde sex med noen andre i perioden vi skulle date eller da jeg flyttet vekk osv. Jeg datet andre men hadde ikke sex med dem. På en måte føler jeg at jeg burde vite men på en annen måte så er det kanskje ikke så viktig når vi er sammen nå og har det veldig fint, parterapauten sa til meg alene at det ikke var noe jeg burde grave i men heller tenke at det ble oss igjen og heller se fremover. Noen med erfaringer her? 

Hadde dere avtalt at han skulle leve i sølibat i årevis sånn i tilfelle dere fant sammen igjen?

Det du beskriver er en av grunnene til at det ikke alltid er så lurt å rote gjennom gårsdagens søppel.

(Ikke at dere er søppel. Det er et uttrykk.)

• Liker 4
Skrevet

Vi var fra hverandre 7 måneder, og han hadde sex med flere kvinner på den tiden. Jeg har bare bestemt meg for at det er uvesentlig, og ikke noe jeg trenger å tenke på. Han var singel da, og derfor ikke utro, og han valgte jo faktisk meg, så dermed kan ikke noen av de opplevelsene ha vært av slik art at han heller ønsket noe annet. Ingenting å tenke på! 

Det plager meg ikke. Det er liksom ikke annerledes enn at han hadde hatt et sexliv før vi møttes også. Kvinner og opplevelser han valgte meg over. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

OM han har pult noen så kan han uansett ikke gjøre det om. La. Det. Ligge. 

Anonymkode: 1c2bf...7fd

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor datet du andre om du ikke hade noen intensjon om at det skulle bli seriøst?

Uansett, la det ligge.

Anonymkode: 926b8...dd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt på ar han hadde slikka ei anna ei hver gang jeg hadde kyssa han, så for meg hadde det vært uaktuelt.

Anonymkode: bba7b...b1f

• Liker 1
Skrevet

Hvilken forskjell gjør det? Ingen. 

La det ligge.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ødelegge forholdet en gang til så tenker og snakker du masse om fortiden. Som han ikke kan endre 

Anonymkode: 0c5ef...905

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenk gjennom hva som hadde vært hensikten med å spør. Vil du egentlig bare ha en betryggelse, en bekreftelse på at han ikke lå med noen? 

Hva er konsekvensene for deg hvis han lå med noen? Kan du håndtere det? 

Aldri spør om ting du ikke faktisk ønsker å vite svaret på. (Ikke at han er forpliktet til å svare, det er strengt tatt ikke noe du har noe med). 

Jeg ville latt det ligge. :)  Det er fortid. 

Anonymkode: 9595f...3ba

• Liker 1
Skrevet

Det er bare viktig at man sjekker seg for kjønnssykdommer mellom hver partner. 

Og TS forstår at det er sårt. Men kansje er det bra mellom dere nå fordi han oppdaget hvor bra match dere faktisk er, både intimt og ellers. Kanskje det er bra for dere at han har vært med andre får dere fant hverandre igjen. Kanskje det var en del av prosessen for å lande hos dere igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar, da skal jeg for en gangs skyld ta med meg noen gode råd fra KG og bruke de, jeg lar det ligge og nyter fremtiden  😉

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal du ha med deg dette videre fremover, blir nok ikke dette bra. 

Anonymkode: 545d3...ffa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Tusen takk for alle svar, da skal jeg for en gangs skyld ta med meg noen gode råd fra KG og bruke de, jeg lar det ligge og nyter fremtiden  😉

Bra! Det vil ikke føre noe godt med seg å se bakover i dette tilfellet. Lykke til 😊

Anonymkode: 1c2bf...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...