AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Regner med at jeg gjennomgår en abort. Har blødd siden i går. Ganske mye i begynnelsen, men har nå nesten stoppet opp (bare litt rødt på papiret nå). Blødde mye noen timer bare. Ingen smerter. Legen tok blodprøve og tar en ny om noen dager. Pyton å måtte vente flere dager på å få vite. Men det kan vel ikke ha vært så mye annet enn abort? Er min første graviditet, så vet så lite om dette. Anonymkode: b2a99...137
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Regner med at jeg gjennomgår en abort. Har blødd siden i går. Ganske mye i begynnelsen, men har nå nesten stoppet opp (bare litt rødt på papiret nå). Blødde mye noen timer bare. Ingen smerter. Legen tok blodprøve og tar en ny om noen dager. Pyton å måtte vente flere dager på å få vite. Men det kan vel ikke ha vært så mye annet enn abort? Er min første graviditet, så vet så lite om dette. Anonymkode: b2a99...137 Jeg har blødd masse dette svangerskapet. Masse, men uten smerter. Og er fremdeles gravid 🥰 Siden du ikke har smerter og blødningen har gitt seg, så er det fortsatt en god mulighet for at det går fint❤️ Anonymkode: 79e27...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå