AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Det finnes mye sexleketøy vi kvinner kan «ha på oss» under kjolen. Finnes det noe for menn? Kunne tenkt meg å selv gå med nippelklyper og klitorisklyoe, samtidig som mannen har noe som stimulerer ham (ikke elektronisk). Anonymkode: 1daec...257
Fioljenta Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Ooo… jeg kom på noen flere ideer: Jeg festet en post-it lapp på pålen hans en morgen. «Skal suges i kveld» stod det på den. Post-it lapper brukes jo som påminnelser, så hvorfor ikke? 🤪 Du kan jo tease ved å bare være «tilfeldig» borti i løpet av dagen? Eller bare suge ham litt om morgenen. Er du «heldig» få blir testiklene litt ømme, og da får han en påminnelse hele dagen. Bare ikke dra det for langt. Det er ikke så lurt. 🥴
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Send snap av undertøyet ditt? Eller et av hånda di hvor du holder trusa? Anonymkode: 80630...da1
Tennplugg Skrevet 21. august 2023 #6 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 14.18): Det finnes mye sexleketøy vi kvinner kan «ha på oss» under kjolen. Finnes det noe for menn? Kunne tenkt meg å selv gå med nippelklyper og klitorisklyoe, samtidig som mannen har noe som stimulerer ham (ikke elektronisk). Anonymkode: 1daec...257 Å jada, det finnes. Det er faktisk sånn at en kuklås av en viss kvalitet stimulerer han som bare det. Da blir utstyret konstant berørt, klemt og holdt på plass og et hvert forsøk på å vokse og bli hard blir brutalt slått ned, og det å kjenne at alt er stengt inne kombinert med frustrasjonen over det samme gjør i hvert fall min mann ganske så tent, frustrert, utålmodig og spent. 1
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2023 #7 Skrevet 22. august 2023 Fioljenta skrev (På 7.8.2023 den 21.04): Ooo… jeg kom på noen flere ideer: Jeg festet en post-it lapp på pålen hans en morgen. «Skal suges i kveld» stod det på den. Post-it lapper brukes jo som påminnelser, så hvorfor ikke? 🤪 Du kan jo tease ved å bare være «tilfeldig» borti i løpet av dagen? Eller bare suge ham litt om morgenen. Er du «heldig» få blir testiklene litt ømme, og da får han en påminnelse hele dagen. Bare ikke dra det for langt. Det er ikke så lurt. 🥴 Haha.. post-it lapper er en smart ting😂 Jo.. "tilfeldig borti" blir ansett som et tidlig forspill, men da fungerer det best med et lurt smil og øyekontakt🥰 Hverdagsromantikk, hverdagsflørting, hverdagsomsorg, hverdagsoppmuntring, dulting, klem og kyss.. får ofte senga til å knirke litt ekstra, for dette er også en kjærlighetsbekreftelse❤️ Definisjonen på en god kone: Det er ei som holder magen full og balla tomme😂 Definisjonen på en god mann: Det er en som får hjerte til å banke og musa god og øm😂 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #8 Skrevet 22. august 2023 Heldigvis er vi menn slik at vi tenner mest av det kvinner bruker for å stimulere seg selv. Så vi trenger strengt tatt ikke noe til oss selv. Vi menn er empatiske seksuelt 😁 Anonymkode: a66cb...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå