Tjoheiii Skrevet 8. august 2023 #21 Del Skrevet 8. august 2023 2 kg er nok omtrent bare vannvekt jeg pleier også å legge på meg et par kg etter å ha vært i utlandet, men det forsvinner igjen etter få dager hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #22 Del Skrevet 9. august 2023 Tjoheiii skrev (8 timer siden): 2 kg er nok omtrent bare vannvekt jeg pleier også å legge på meg et par kg etter å ha vært i utlandet, men det forsvinner igjen etter få dager hjemme Det håpet jeg også, men det stemte ikke her. Enda jeg rent logisk ikke kan ha spist over 14000 kcal mer enn jeg skal på de få ukene, for litt oversikt hadde jeg jo.... Men i dag så jeg endelig 0,1 kg mindre på vekta enn før ferien. Det var helt greit 😄 Anonymkode: c84b1...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #23 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hehe, dere tenkte ikke før dere svarte at denne tråden ikke var relevant for dere? Like irrelevant som dette: Spm: hvilken farge på garasjeport har du? Svar: har ikke garasjeport 🤣 Anonymkode: 4d330...159 Tenkte det var greit å informere om slik at lesere i tråden får info om alternativt mat og streder og reise Anonymkode: f4578...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #24 Del Skrevet 11. august 2023 11 dager bare, men 1 kg minus Anonymkode: 70069...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå