AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Har datet en mann siden januar (7 mnd) og vi har det veldig fint sammen . Vi begge er enige om å ta det med ro da begge to kommer i fra langvarig forhold (15 år pluss). I det siste har vi vært mye mere ute på tur sammen . Alt fra joggeturer til det å finne på div ute . Vi har barnefri uker samtidig så vi prøver å bruke denne sammen så mye som mulig . vi begge har barn på hver vår kant med de vet at vi er gode venner . Jeg har merket at min date er veldig bekymret for om vi skal møte på kjent folk , da spesielt eksene våres og eks sine familier. Jeg kjenner jeg nå begynner å bekymre meg litt rundt dette da det er litt over kill i mine øyne . sist når vi skulle si hade til hverandre ville han ikke gi meg et kyss da han var bekymret for om leppestiften min ville synes .Han skulle da hente sønnen sin hos eks . Hva tenker dere om dette ? Hvis dere har kommet ut av et langvarig forhold når tenker dere at det er greit og vises offentlig uten masse drama ? Anonymkode: ab42f...d1c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Finn deg en annen. Anonymkode: 1045e...c87 8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Etter 7 mnd oppfører han seg slik? Hadde dumpa hele fyren. Anonymkode: 4a2a3...365 7 4
Ava+, Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Jeg tenker at han vil tilbake til eksen og vil ikke vise at han har noen på si. 18 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Forstår at du reagerer. Vet eksen(e) om dere? Anonymkode: cda47...37c 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 Kanskje eksen er uberegnelig og hevngjerrig. Anonymkode: d4646...d7b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 Høres ut som han på et eller annet plan fortsatt har sterke følelser for eksen og redd for at hun skal se dere sammen og dermed er alle hans sjanser med henne ødelagt. Anonymkode: 114ca...405 9
Lalal13 Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 Jeg tror i likhet med en over her at han håper at han og eksen skal finne tilbake til hverandre. Du fortjener bedre enn det! ❤️ 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 Var det hun som ville ut? Hvor lenge siden bruddet? Anonymkode: 15f5f...92c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #10 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Forstår at du reagerer. Vet eksen(e) om dere? Anonymkode: cda47...37c Nei . Ingen av dem vet enda . Anonymkode: ab42f...d1c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #11 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Var det hun som ville ut? Hvor lenge siden bruddet? Anonymkode: 15f5f...92c Var han som ville ut . Men er mye drama mellom dem i forhold til div praktiske ting etter brudd . Anonymkode: ab42f...d1c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #12 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var han som ville ut . Men er mye drama mellom dem i forhold til div praktiske ting etter brudd . Anonymkode: ab42f...d1c Ca et år siden . Anonymkode: ab42f...d1c
Jessic_a Skrevet 7. august 2023 #13 Skrevet 7. august 2023 Han prøver nok å skåne sin eks sånn i tilfelle hun også vil tilbake til han.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #14 Skrevet 7. august 2023 Han holder deg hemmelig. Ergo: døra er åpen for andre forslag, om det er x, eller andre. Anonymkode: 3ea44...447 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #15 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei . Ingen av dem vet enda . Anonymkode: ab42f...d1c Du må sette ned foten. Det er for dunt Anonymkode: d4646...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #16 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har datet en mann siden januar (7 mnd) og vi har det veldig fint sammen . Vi begge er enige om å ta det med ro da begge to kommer i fra langvarig forhold (15 år pluss). I det siste har vi vært mye mere ute på tur sammen . Alt fra joggeturer til det å finne på div ute . Vi har barnefri uker samtidig så vi prøver å bruke denne sammen så mye som mulig . vi begge har barn på hver vår kant med de vet at vi er gode venner . Jeg har merket at min date er veldig bekymret for om vi skal møte på kjent folk , da spesielt eksene våres og eks sine familier. Jeg kjenner jeg nå begynner å bekymre meg litt rundt dette da det er litt over kill i mine øyne . sist når vi skulle si hade til hverandre ville han ikke gi meg et kyss da han var bekymret for om leppestiften min ville synes .Han skulle da hente sønnen sin hos eks . Hva tenker dere om dette ? Hvis dere har kommet ut av et langvarig forhold når tenker dere at det er greit og vises offentlig uten masse drama ? Anonymkode: ab42f...d1c Er det min eks du dater? Han var også livredd for at hans barn eller ekssvigermor skulle se oss og fortelle eksen, som da ville lage drama og nekte ham å se sønnen. Vi kunne derfor ikke treffes på hans hjemsted (han bodde 1 time unna meg). Jeg slo opp med ham. Å være en hemmelig elskerinne var jeg for voksen til. Anonymkode: 7e04a...0fa 5
Callisto83 Skrevet 7. august 2023 #17 Skrevet 7. august 2023 Dette høres dessverre ut som et rødt flagg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #18 Skrevet 7. august 2023 He's not that into you. Anonymkode: 6709e...c6d 4 1
AllahBallah Skrevet 7. august 2023 #19 Skrevet 7. august 2023 Tenker at han ikke orker noe drama fra eks’en og derfor ikke vil at hu skal vite no.
M.H85 Skrevet 7. august 2023 #20 Skrevet 7. august 2023 Etter 1 mnd ja,til man vet mer...etter 7mnd? Nei. Rødt flagg.... Hvis han bekymrer seg så mye over eksen er det fordi hun har kontroll på han enda,på hvilken måte vet jeg ikke. Tror ikke han nødvendigvis vil ha eksen ,men han oppfører seg jo som han nesten skulle vært "utro". Merkelig...Handler nok om hun har kontroll på han kanskje gjennom barna og han er redd, eller så er han dessverre usikker på forholdet med deg. Mine tanker. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå