leetha Skrevet 7. august 2023 #1 Del Skrevet 7. august 2023 (endret) Uten at ringfinger følger med? Endret 7. august 2023 av leetha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7. august 2023 #2 Del Skrevet 7. august 2023 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Del Skrevet 7. august 2023 Ja. Klarer det lett på venstre, bittelitt vanskeligere på høyre. Jeg er venstrehendt. Anonymkode: 0a7c4...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Del Skrevet 7. august 2023 Ringfinger blir med mellom en tredjedel og halvveis ned innen jeg klarer å touche håndflaten med lillefinger. På begge hender. Anonymkode: b4ef9...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 7. august 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg sliter med høyre. Akkurat som er noe med leddet. "Hopper" i lillefinger leddet liksom og er stramt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. august 2023 #6 Del Skrevet 7. august 2023 Ja, ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2023 #7 Del Skrevet 7. august 2023 Helt umulig på høyre, klarer det nesten på venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #8 Del Skrevet 8. august 2023 Klarer helt fint på venstre og nesten på høyre Anonymkode: 044f9...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 8. august 2023 #9 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg klarer ikke å rette ut lillefingeren på verken høyre eller venstre hånd. Har alltid vært sånn. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå