Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er de som jakter på den perfekte partner, klar over at den perfekte partner ikke eksisterer?

Anonymkode: 7eaec...70e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den perfekte partner FOR MEG finnes. Han er jo ikke et perfekt menneske, takk og lov, men vi er en supermatch for hverandre.

Anonymkode: 1963b...cd9

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er de som jakter på den perfekte partner, klar over at den perfekte partner ikke eksisterer?

Anonymkode: 7eaec...70e

Kanskje ikke for deg, men det er veldig individuelt. Jeg opplever min partner som "perfekt". Ville nok aldri giftet meg om jeg ikke følte det.

Anonymkode: 549d9...dfc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, han eksisterer for meg :) jeg fant han. Han er faktisk mer enn jeg hadde håpet på. Han er perfekt for meg, ikke for alle andre, og det er det som betyr noe.

Jeg ville heller være singel enn å fire på kravene. De var ikke så store i utgangspunktet, hadde ingenting med utseendet og jobb å gjøre f.eks, men med andre ting som stabil økonomi (ikke sløsing) og omsorg for alle rundt seg. Jeg orket ikke tanken på en som eksen igjen, og syns man skal kunne lete etter hva man vil. Om det faktisk er realistisk eller ikke er en annen sak.

Anonymkode: 7ce98...0f3

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes helt klart folk som er langt bedre enn andre. Å tro noe annet er bare vissvass spredt av folk som ikke kan få de de egentlig ønsker for å forsvare egne valg. 

Svært få har mulighet å få de som de egentlig ville valgt. Derfor velger man innenfor de rammene man kan forvente å få noen. Kvinner spesielt har en tendens til å ha noe urealistiske forventninger til hvem de kan danne forhold med. Fordi menn ofte ligger med mindre attraktive damer enn de stifter forhold med. Da tror disse damene at de også kan få samme menn i forhold, og problemene oppstår. Menn derimot slår seg gjerne til ro med en dame på sitt eget nivå eller noe under. 

Anonymkode: b70f4...6ec

AnonymBruker
Skrevet

Klart han finnes. Om du tenker at ingen er feilfrie så er det så klart sant. Men man kan være en perfekt partner selv med feil.

Anonymkode: de17b...776

Skrevet

Uenig. Du skal aldri nøye deg med en som ikke matcher deg på dine punkter. Er dessverre mange av de forholdene. " han er ikke perfekt,men vi har det greit"😀🤔 

AnonymBruker
Skrevet

Den perfekte partner finnes da så absolutt. Den perfekte personen eksisterer derimot ikke.

Anonymkode: 3a2a3...254

AnonymBruker
Skrevet

De færreste voksne mennesker tror noen er perfekt eller graderer mennesker som bra eller boss.

Allikevel passer man mindre bra med de fleste og bedre med noen få, både i kjærlighet og vennskap, og det må man ta hensyn til.

Anonymkode: 1d939...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...