Gå til innhold

Dalai Lama sank kraftig i mine øyne ved denne handlingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags ting får han smågutter/jenter til å gjøre "med hans hellighet" bak lukkede dører, kamuflert bak den kjente latteren og forsikring om at det bare var en vennlig, tøysete kulturell handling, eller noe helt annet? Jeg fikk litt sjokk der gitt og Michael Jackson`s småguttlek svever over det hele. 😟 Hva mener du? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en gammel mann. Mulig begynnende demens som gjør at han mister gangsynet. Jeg fortsetter å holde ham høyt inntil det motsatte er bevist 😊

• Liker 1
Skrevet
Boetica skrev (Akkurat nå):

Han er en gammel mann. Mulig begynnende demens som gjør at han mister gangsynet. Jeg fortsetter å holde ham høyt inntil det motsatte er bevist 😊

Gammel og klok i sitt innerste, ja det har jeg også tenkt lenge, men dement eller ei; folk rundt ham må ta tak og verne unger og ham selv mot slike aktiviteter. Det er ikke akseptabelt uansett. Gutten nøler forvirret, det er tydelig å se...så om dette hadde vært en fullstendig vanlig handling som alle gjorde for å vise respekt overfor de eldre...så hadde han gjort det uten å nøle. Gutten vil ikke det der, men den voksne mannen er selveste Dalai Lama og gutten gjør det, for Dalai vil det.  

Jeg kjenner at jeg syder.... :fy:

• Liker 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Gammel og klok i sitt innerste, ja det har jeg også tenkt lenge, men dement eller ei; folk rundt ham må ta tak og verne unger og ham selv mot slike aktiviteter. Det er ikke akseptabelt uansett. Gutten nøler forvirret, det er tydelig å se...så om dette hadde vært en fullstendig vanlig handling som alle gjorde for å vise respekt overfor de eldre...så hadde han gjort det uten å nøle. Gutten vil ikke det der, men den voksne mannen er selveste Dalai Lama og gutten gjør det, for Dalai vil det.  

Jeg kjenner at jeg syder.... :fy:

Også kloke mennesker får demens. Alle typer demens visker ut normale grenser og kan få pasienten til å si og gjøre upassende ting. Ved frontallappdemens kan sågar personligheten snu 180 grader. Noen bør følge med på ham, ja. Ingen unger skal behøve å få grensene sine overskredet. Men det er etter min mening ikke sikkert dette skjedde fordi han er en pedo-gris som i det stille har forsynt seg av smågutter gjennom årene. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo meget old news. 

Anonymkode: dd786...dbd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er jo meget old news. Anonymkode: dd786...dbd

Ja, det stemmer, men det skal da ikke forbigås av den grunn. Temaet er viktig - alltid. 

Selvsagt kan alle bli demente, men selv om han er selveste Dalai Lama på livstid, så må omgivelsene passe på ham og lede ham forbi de innlysende fallgruvene. Han har masse folk rundt seg hele tiden og det er deres jobb å legge til rette for bra møter med folket og verden så lenge han kan klare "jobben". 

Jeg har likt hans kloke, joviale væremåte i mange, mange år, men der går grensen, selv for ham. 

• Liker 2
Skrevet

Han har mistet all min respekt. 
Nå kom hans sanne jeg frem

• Liker 2
Skrevet

Åja. Så han er også en av disse hellige grisemenn som ymter seg på uskyldige, unge gutter, altså. Pussig fenomèn det der. 

• Liker 3
Gjest StinkySocks
Skrevet

Det finnes vel allerede en tråd om dette: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...