AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #21 Skrevet 10. august 2023 Liker best Obs og Rema pga utvalg og tilbud. Extra ligger nærmest, så vi er naturligvis mye der også. Kiwi har så få tilbud syns jeg.. Anonymkode: bf816...5d2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #22 Skrevet 10. august 2023 Liker best kiwi. Grunn er at jeg har inntrykk av at de er litt mer rimelig, og har det meste av vanlige matvarer. ( selv om en til tider savner litt mer utvalg..) Liker minst Prix... - Grunnet prisene.. MEN likevel er det veldig godt ha en sånn i nærheten da en har glemt noe... Er jo gjerne lokalbutikken steder hvor det ikke er så mange andre butikker....! - Og har hørt et sted at tjener de inn nok på en Prix, så kan det bli en Extra istedet etterhvert!;) ( som jo er litt lavere priser igjen!) Anonymkode: 05028...279
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #23 Skrevet 10. august 2023 Samme varene på Kiwi kan koste 5-20kr mer på Meny....tragisk. Går mest i Kiwi her, bruker trippeltrumf til hovedinnkjøp av baseting. Anonymkode: 843fd...229
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #24 Skrevet 10. august 2023 Bor på landet, og har bare fire valg 🙂. Foretrekker den splitter nye Coop Extra butikken, som ligger nærmest og er helt super. Superhyggelige ansatte der også. Handler noen ganger på Kiwi. Sjeldent på Rema og Spar Anonymkode: 2e6e2...2b2
Gjest Elooon Skrevet 10. august 2023 #25 Skrevet 10. august 2023 Liker best spar, Kiwi, Coop extra. Liker minst Rema 1000 butikkene. Grunnen er at jeg synes det er veldig uhygienisk inne på butikkene. Hver eneste Rema 1000 butikk jeg har vært innom så ligger det skitt på gulvene, i kassene, handlevognene/korgene er skitne. Opplevd skitt i hyllene. Opplevd vann på gulvene. Er det slik det skal være? Hvorfor kan det ikke holdes rent? Føles som det er mer lathet i Rema 1000 butikkene enn andre matvarebutikker. Liker meg ikke i de butikkene i det hele tatt med mine fine klær, sko og hender. Hold det rent!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #26 Skrevet 10. august 2023 Her bruker jeg mest Kiwi og handler avogtil på Rema. Mega bruker jeg svært sjelden pga pris. Meny, Obs og Extra er ikke her i byen. Så jeg er vel innom en Obs butikk sånn cirka en til to ganger i året. Anonymkode: 50bf9...b73
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #27 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bor på landet, og har bare fire valg 🙂. Foretrekker den splitter nye Coop Extra butikken, som ligger nærmest og er helt super. Superhyggelige ansatte der også. Handler noen ganger på Kiwi. Sjeldent på Rema og Spar Anonymkode: 2e6e2...2b2 Bor på landet og har 4 valg?? Hvor i all verden er det? Jeg bor på landet og har ett valg. Og den butikken stenger kl.12.00 på lørdager og 16.00 i hverdagene. Anonymkode: 8fe98...f74
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #28 Skrevet 12. august 2023 Best: Coop Extra, billige og godt utvalg. Når jeg skal ha noe ekstra er det Bunnpris Gourmet som gjelder. De er litt dyrere, men har større utvalg, ferskvaredisk og de lager sin egen pølse. Dårligst liker jeg Rema og Kiwi. Syns de har et veldig begrenset utvalg. Og min nærmeste Rema har i tillegg sure ansatte og evig lang ventetid i kassen. Anonymkode: e79fd...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå