AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Vet dette er individuelt, men vil høre andres meninger. Hvilken matbutikk er din favoritt? Og hvilken prøver du å unngå? Personlig foretrekker jeg Kiwi. Har innbilt meg at deg er billigst, pluss at det er bra utvalg. Vil jeg ha enda bedre utvalg drar jeg på meny. Liker kanskje coop prix minst, fordi det er dyrt og dårlig med tilbud i forhold til andre butikker. men hva er deres favoritt? Og hva er egentlig billigst? Er det egentlig så store prisforskjeller mellom de ulike kjedene? Anonymkode: f9103...a74
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Jeg veksler mellom Kiwi, Rema og Coop Extra, de er ganske jevne på pris. Hvilken butikk som er best har mer med den enkelte butikk enn kjede å gjøre, egentlig. Men det er stor forskjell på pris mellom billigkjedene og andre butikker. Er jeg på jakt etter godt utvalg, går jeg for Meny. Vil man ha godt utvalg på økologisk, er Coop Mega vel verdt et besøk, om man har det i nærheten. Anonymkode: 5dabd...501
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Beste Meny, Kiwi og OBS. Verste Joker. Anonymkode: b7038...bdc
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Enig i at Prix er det kjipeste. Aner ikke hva profilen deres er. Ikke spesielt billig, ikke velassortert. De har noen flere "pakkedealer" enn de andre kjedene, men det er bare rør. Selv er jeg mest glad i Rema av lavprisbutikkene, mest fordi de har blitt litt annerledes-butikk med årene. Men jeg liker Kiwi også godt, og det er ingenting veldig galt med Extra heller. Det hender jeg bestiller hjemlevering fra Meny, ellers har jeg en helt strålende Coop Mega rett borti her når jeg skal ha mer enn basissortiment. Det er nok pga. den at jeg veldig sjelden går på Extra, siden de få Coop-produktene jeg kan tenke meg åpenbart er på Mega også, og når det bare er noen få ting er det ikke verdt en egen tur på Extra. Anonymkode: 06b4d...420 1
Mardina Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Handler mest på Rema 1000. Handler minst på Meny og Joker (dyre butikker). 1
ruffen29 Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 Jeg handler en del på Kiwi. Grønnsaker, krydder og en del andre ting handler jeg helst på internasjonale butikker som Istanbul Supermarket. Når jeg vil ha noe utenom det vanlige så er Meny og spesielt Jacobs supert.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 Liker best: Meny og (euro)spar Handler oftest: Coop extra og spar Liker minst: Kiwi og joker Grunnen til hvorfor jeg misliker Kiwi og joker er pga ræva utvalg. De har jo ingen verdens ting. Anonymkode: 8fe98...f74 4
Daisy-love Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 Her varierer det veldig fra butikk til butikk om jeg liker å handle der. Verst er helt klart Prix. Små butikker, dyrt, og dårlige tilbud. Mega og Spar er heller ikke favoritter pga pris, men kan ha gode tilbud, og de som jobber på Spar nærmest meg er veldig hyggelige. Obs må ha noen veldig gode tilbud for at jeg gidder å dra dit. Jeg handler mest på Rema, Kiwi og Meny. Alt etter hva som er best priser, og hva jeg trenger. Handler f.eks alltid grønnsaker på Meny på onsdager (kan prisene, så kun det som faktisk er billig), også supplerer jeg med de andre butikkene, samt Joker som kan ha gode tilbud. Jeg shopper rundt etter behovet rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 Liker best Kiwi, Meny, Holdbart, Obs, Coop Mega Liker minst Bunnpris, Joker og Coop Ekstra. Anonymkode: 81753...7e0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #10 Skrevet 7. august 2023 Prix har lite utvalg, spesielt av kvalitetskjøtt. Men så er jo de en "billigbutikk". Kiwi syns jeg har mye dårlig frukt og grønt. Opplevd flere ganger når de har tilbud på frukt og grønt at mye er av dårlig kvalitet/må spises samme dag. Er det pris per stk, så har de ofte veldig små frukt/grønnsaker. Joker har lite utvalg. Og dyrt. Også er jo butikkene veldig små. Jeg liker best meny selv om det er dyrt. Men der får man tak i nesten alt, og god kvalitet. Er heldig og finner mye på tilbud i dato-disken. Anonymkode: 9f732...740
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #11 Skrevet 7. august 2023 Liker best: Meny, Holdbart og Obs Liker minst: Rema 1000 og Kiwi. Om jeg må handle på en av de blir det Kiwi på grunn av muligheten for opptjening til Eurobonus. Anonymkode: 9050b...c9b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #12 Skrevet 7. august 2023 Jeg er veldig glad i Meny. Ikke alltid så billig, men liker utvalget veldig godt. Rema syns jeg også har fine butikker å handle i. Liker minst Coop Prix og Joker. Ofte dårlig utvalg, samtidig som nesten alle Joker-butikker er små og trange. Men så har nå Joker veldig mange søndagsåpne butikker og det er et pluss Anonymkode: 0b23a...f47 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #13 Skrevet 7. august 2023 Liker spar godt, coop extra på andre plass. Nederst er rema, synes de aller fleste er grå triste og ser møkkete ut. Anonymkode: 41402...431
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #14 Skrevet 7. august 2023 Liker: Jacobs, Mega, og til dels Meny. Misliker: Joker, Spar, Prix. Dyrt og dårlig utvalg. Anonymkode: 62693...3e3 1
Brunhilde Skrevet 7. august 2023 #16 Skrevet 7. august 2023 Favorittbutikken er Meny, men jeg handler mest på Kiwi og Rema1000. Jeg liker minst Spar og Extra, de nærmest meg har elendig betjening.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #17 Skrevet 7. august 2023 Liker best Mega, Jacobs og Meny, men utvalget i de ulike Menybutikkene varierer stort. På bånn havner Kiwi, Rema og Extra pga. elendig utvalg. Handler der når jeg skal ha "vanlige" matvarer som egg og melk. Anonymkode: 303aa...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #18 Skrevet 7. august 2023 Rema 1000 er dritdårlig. Handler på kiwi og meny. Anonymkode: 4ebc8...05c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #19 Skrevet 8. august 2023 Liker best Coop Extra pga at de har best utvalg i økologiske varer her. Liker også Meny. Liker Minst Rema 1000. Anonymkode: 2ccb4...6d9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #20 Skrevet 8. august 2023 Storhandler på Obs, så det er nok den jeg bruker mest. Men liker godt vareutvalget og selve butikkene til Meny, synd det er dyrt. Anonymkode: d8d2c...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå