Gå til innhold

Er du den beste kjæresten partneren din har hatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du kvinnen/mannen i hans/hennes liv?

Eller har de noen andre som de aldri fikk eller gamlekjærester de fortsatt drømmer om?

Anonymkode: 5feaa...bce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg følte det var noen bedre der ute enn mann min, hadde jeg så klart ikke vært sammen med han. Man bruker da ikke mennesker.

Anonymkode: 5050e...ea1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hadde jeg følte det var noen bedre der ute enn mann min, hadde jeg så klart ikke vært sammen med han. Man bruker da ikke mennesker.

Men hvis du ikke fikk noen bedre og ikke ville være alene

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hadde aldri gått inn i et slikt forhold. Jeg har selvrespekt.

Gjør man det ødelegger man et annet menneskes liv. Ikke greit.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det du sier?? Håper så inderlig ikke at du er sammen med noen for denne grunnen, da er du rett og slett ond. 

Anonymkode: efca1...3d1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller har de noen andre som de aldri fikk eller gamlekjærester de fortsatt drømmer om?

Seriøst? Lurer du på dette? For noe sprøtt tull. Hjelp altså

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, for et spørsmål. 

Jeg tror jeg er kvinnen i hans liv. Han har vært forelsket 1 eller 2 ganger før, er 42 år nå, men sier han aldri har følt på denne type følelser før. Han tar seg god tid og jeg ser han er redd for å la seg rive med og bli såret mtp at jeg hadde flytteplaner rett før vi møttes. Hun han var forelsket i for 20 år siden flyttet også for å gå på skole i utlandet i 3 år, så jeg skjønner det ligger en skepsis der.  

Jeg har allerede møtt mannen i mitt liv. Han fikk kreft og døde. Vi var forlovet. Men han jeg er sammen med nå vekker de samme følelsene i meg som han gjorde i sin tid. Det er både godt og litt skummelt.

Anonymkode: 9b8ff...84e

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: fe0bd...a4f

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Vi er hverandres beste, uten tvil.

Anonymkode: 11026...489

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe, for et spørsmål. 

Jeg tror jeg er kvinnen i hans liv. Han har vært forelsket 1 eller 2 ganger før, er 42 år nå, men sier han aldri har følt på denne type følelser før. Han tar seg god tid og jeg ser han er redd for å la seg rive med og bli såret mtp at jeg hadde flytteplaner rett før vi møttes. Hun han var forelsket i for 20 år siden flyttet også for å gå på skole i utlandet i 3 år, så jeg skjønner det ligger en skepsis der.  

Jeg har allerede møtt mannen i mitt liv. Han fikk kreft og døde. Vi var forlovet. Men han jeg er sammen med nå vekker de samme følelsene i meg som han gjorde i sin tid. Det er både godt og litt skummelt.

Men da er jo han som fikk kreft og døde mannen i ditt liv, og ikke han du er sammen med nå? Eller er han så bra at det blir de TO mennene i ditt liv?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst? Lurer du på dette? For noe sprøtt tull. Hjelp altså

Så da er det alltid sånn at man er sammen med til enhver tid er den man syns er verdens beste og fineste?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men da er jo han som fikk kreft og døde mannen i ditt liv, og ikke han du er sammen med nå? Eller er han så bra at det blir de TO mennene i ditt liv?

Formulerte meg litt dårlig ser jeg.

Jeg tror samboeren min som døde er/var mannen i mitt liv. Har vært genuint redd for at ingen vil ha meg pga det. Jeg kommer ikke til å formulere meg slik til han jeg er sammen med i dag. Men jeg har forklart han at det jeg opplever følelsesmessig med han har jeg kun kjent på én gang før for mange år siden, og at jeg ikke trodde det var mulig å ha det slik igjen. Til gjengjeld er dette den beste sexen jeg noensinne har hatt, og det blir bare bedre og bedre 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Ja, det gjelder begge parter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så da er det alltid sånn at man er sammen med til enhver tid er den man syns er verdens beste og fineste?

Det er gjerne sånn forelskelse er.

AnonymBruker
Skrevet

Åpenbart ikke, siden han dumpa meg i går og alt er sammen med en ny en 👏

Anonymkode: cc67e...617

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er gjerne sånn forelskelse er.

Hva om man ikke er forelsket i kjæresten da?

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Åpenbart ikke, siden han dumpa meg i går og alt er sammen med en ny en 👏

Anonymkode: cc67e...617

Huff, så trist. Sender deg en klem ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Begge eksene hans er penere, bedre likt og generelt bedre enn meg. Jeg har gjort ham oppmerksom på det, men han tviholder på meg og ønsker å tilbringe resten av livet med meg. Hans valg :D 

Anonymkode: 80135...5ed

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke, men vi har det veldig bra. Tror han var ferdig med sine to langvarige forhold da det var slutt, det var han som gikk (han er 45 år). Så tror jeg vi begge er på samme spor i livet, hvor vi passer veldig bra sammen. 

Anonymkode: d805e...4ae

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og den eneste :)

Anonymkode: f3ea0...7c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...