AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Hei! Jeg har fullført 1 år på sykepleien, og tenkte egentlig at studier ikke var helt for meg da jeg var ferdig i vår. Ila sommeren har derimot motivasjonen kommet litt snikende igjen, og jeg vurderer nå å ta noen enkeltemner for å finne ut om jeg kanskje bare har valgt feil studieretning? Det ser derimot ut som alle frister for å søke seg inn som enkeltemne student var ute 1.august. Stemmer dette? Er det noen som har forslag til hvordan man kan melde seg opp som enkeltemne student i høst? På forhånd takk! Anonymkode: c50cd...ce3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Ert det ved UiO? Ring opptakskontoret, tror de legger ut emner der som har ledige plasser etter at de ordinære studentene har meldt seg opp. Men ville ikke ventet med dette, for plutselig er det en søknadsfrist som har gått hvis du venter for lenge. Anonymkode: 58b00...e0e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Tusen takk, jeg skal sjekke det ut! Anonymkode: c50cd...ce3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Ved UiO legges emner med ledige plasser legges ut 21. august og kan søkes på fra 22. august kl 09:00. Dette står om opptak: Sitat Har du ikkje søkt om å bli enkeltemnestudent? Har du ikkje søkt om å bli enkeltemnestudent i Søknadsweb innan 1. august? Sjekk om du likevel kan søke plass på ledige emne som du er kvalifisert for. For å kunne søke plass i Studentweb, må du vere registert i UiOs Søknadsweb med generell studiekompetanse. Vil du ta emne i informatikk og realfag, må du vere registrert med spesielle opptakskrav. Les mer her: https://www.uio.no/studier/opptak/enkeltemner/ Anonymkode: 254c2...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå