Tough cookie Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Stemmer det at korona øker igjen på Østlandet og også rundt om i verden? Bor i Bergen og ser mange turister om dagen, og flere har munnbind, særlig de asiatiske. Orker ikke mer koronadritt igjen, sliter med fatigue etter korona for halvannet år siden.
Tvist Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Vanskelig å måle siden man ikke rapporterer. Jeg hadde korona i juli.
Tough cookie Skrevet 7. august 2023 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2023 Tvist skrev (31 minutter siden): Vanskelig å måle siden man ikke rapporterer. Jeg hadde korona i juli. Leste at Oslo Kommune analyserer prøver fra kloakken, og ser at det øker med virus Ts
Spitzy Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Asiatiske turister bruker jo alltid munnbind da. Jeg hadde covid i juli, men ble ikke sørlig syk, så det er jo ikke registret noe sted. Om flere har hatt i sommer uten og bli syke er jo godt mulig. 1
Sommerkommer Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Tough cookie skrev (53 minutter siden): Stemmer det at korona øker igjen på Østlandet og også rundt om i verden? Bor i Bergen og ser mange turister om dagen, og flere har munnbind, særlig de asiatiske. Orker ikke mer koronadritt igjen, sliter med fatigue etter korona for halvannet år siden. Det er corona rundt oss hele tiden. Du har nok hatt det flere ganger enn du aner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå