AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #81 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (På 10.8.2023 den 9.04): Ja, er viktig med silke og kasjmir av fin kvalitet når man skal sitte i sofaen. Anonymkode: 0fd74...aa8 Ikke meg du siterer. Men når det kommer til kroppsnære plagg utgjør det en enorm forskjell, så her legger jeg litt penger i hva jeg velger. Anonymkode: 96738...f83 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #82 Skrevet 12. august 2023 Jeg bytter som oftest til yoga-tights og en stor genser når jeg kommer hjem fra jobb. Anonymkode: 4a915...c4a
Anciol Skrevet 12. august 2023 #83 Skrevet 12. august 2023 (endret) Ja fluffy pysjbukse og singlet , samt sjølstrikka raggsokker (Bruker BH str 95 F) så må ha BH på ellers får jeg ryggpine! Endret 12. august 2023 av Anciol
senior Skrevet 12. august 2023 #84 Skrevet 12. august 2023 På med arbeidsklærne. Snekkerbuksa og gammei T-skjorte med gamle flekker av lim og maling men ellers ganske rene fø jeg går i snekkerbua. Jeg har hatt uvanen å begynne å arbeide i klærne jeg har på meg og har sånn ødelagt masse finklær med flekker som ikke går bort. Jeg har en stygg refleks som går på at jeg automatisk tørker av henda på buksebeinet uten å være bevisst det. Når man jobber en del med lim og maling blir det ofte stygt. Tror jeg har lært litt etter hvert, men gammel vane er vond å vende . . 1
Gjest Albbas Skrevet 12. august 2023 #85 Skrevet 12. august 2023 Sjelden jeg gidder å skifte, med mindre jeg har på meg klær jeg er redd for å få noe søl på. Siden jeg ofte sykler skifter jeg jo til tights på jobb når jeg skal hjem og har den på meg resten av ettermiddagen. Men skifter når jeg legger ungene. 😅 Enten til en myk bukse og singlet, eller nattkjole. Har en veldig deilig yogabukse fra Björk. Den er litt gjennomsiktig så bruker ikke den når det er fare for at jeg må ut med ungene.
GrønnNellik68 Skrevet 12. august 2023 #86 Skrevet 12. august 2023 ja enten dassbukse eller shorts og t-skjorte kommer an på om jeg syns det er varmt eller ikke.
KaffekoppQueen Skrevet 12. august 2023 #87 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Joggebukser og hoodie trenger ikke se slaskete ut Anonymkode: f7d42...7c1 Hvor er settet fra?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #88 Skrevet 13. august 2023 23 hours ago, Ishwanvile said: Hvor er settet fra? Adidas? Anonymkode: 7ae80...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #89 Skrevet 27. august 2023 Her kommer det an på om jeg skal ut igjen senere på dagen. For jeg orker ikke bytte klær hvis jeg vet at jeg skal ut igjen. Anonymkode: a3c2e...2e1 1
Adrenalina1 Skrevet 27. august 2023 #90 Skrevet 27. august 2023 BobbySocks skrev (På 7.8.2023 den 15.21): Ja, absolutt. Folk som går i vanlige klær hjemme må være psykopater. Snakk om idiotsvar. Folk får da gå i hva de vil uten å bli kalt psykopater. Du vet antagelig ikke hva en psykopat er engang. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #91 Skrevet 27. august 2023 Jeg bytter alltid når jeg kommer hjem fra jobb. Bruker myke koseklær på hjemmebane. Anonymkode: a02bd...8be
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #92 Skrevet 27. august 2023 Jeg går naken hjemme. Har ofte på meg slåbrok da. Anonymkode: 97217...967
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #93 Skrevet 27. august 2023 Når jeg er hjemme bytter jeg til pysjamasshorts og en av mine eldre t-skjorter. Jeg er alltid varm, og pleier av og til å spontant begynne å pusle med maling som kan sette flekker. Når det er vinter bytter jeg til vanlig pysjamasbukse og slenger kanskje på meg en gammel hettejakke i tillegg. Anonymkode: 9a17c...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #94 Skrevet 27. august 2023 Har uniform på jobb, så den tas bare hjem når jeg skal vaske den. Ellers går jeg stort sett i behagelige klær uansett, så trenger ikke skifte. Går dere i så vonde klær "ute" at det er vondt å ha på i sofaen? Samme med BH. Trenger ikke ta av meg BH hjemme, for den er ikke vond eller ekkel. Syns heller der er ubehagelig å ha puppene "løse" 😅 Men syns folk skal få kle seg som de vil selvsagt. Anonymkode: 6dc28...eba
skreppamedleppa Skrevet 27. august 2023 #95 Skrevet 27. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har uniform på jobb, så den tas bare hjem når jeg skal vaske den. Ellers går jeg stort sett i behagelige klær uansett, så trenger ikke skifte. Går dere i så vonde klær "ute" at det er vondt å ha på i sofaen? Samme med BH. Trenger ikke ta av meg BH hjemme, for den er ikke vond eller ekkel. Syns heller der er ubehagelig å ha puppene "løse" 😅 Men syns folk skal få kle seg som de vil selvsagt. Anonymkode: 6dc28...eba Kan jo bare svare for meg selv. Jeg går en del i f.eks strømpebukse. Jeg synes ikke det er et ubehagelig plagg: ikke siger det, ikke strammer den, ikke får jeg vondt når jeg sitter etc. Men det finnes ingen strømpebukse på denne jorden som er like behagelig som en løs Pysj bukse nei. Samme med både dressbukser, jeans eller overdeler for den del. Det er ikke ubehagelig å ha på seg: klærene passer og de er greie de, men iforhold til en løs og ledig daffebukse så er de ubehagelig iforhold. Det er i forhold til som er essensielt her. Og hjemme i sofaen har jeg ingen interesse av å ikke ha det mest mulig komfortabelt, det betyr ikke at vi som liker daffeklær går rundt hele dagen i klær som er vonde som mange svar her i tråden av dere som ikke har daffeklær tilsier. Men jeg har iallefall funnet ut at ingen klær jeg noensinne har hatt på meg i mine snart 40 leveår slår et godt, deilig, digg daffe antrekk... Endret 27. august 2023 av skreppamedleppa 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #96 Skrevet 27. august 2023 skreppamedleppa skrev (5 timer siden): Kan jo bare svare for meg selv. Jeg går en del i f.eks strømpebukse. Jeg synes ikke det er et ubehagelig plagg: ikke siger det, ikke strammer den, ikke får jeg vondt når jeg sitter etc. Men det finnes ingen strømpebukse på denne jorden som er like behagelig som en løs Pysj bukse nei. Samme med både dressbukser, jeans eller overdeler for den del. Det er ikke ubehagelig å ha på seg: klærene passer og de er greie de, men iforhold til en løs og ledig daffebukse så er de ubehagelig iforhold. Det er i forhold til som er essensielt her. Og hjemme i sofaen har jeg ingen interesse av å ikke ha det mest mulig komfortabelt, det betyr ikke at vi som liker daffeklær går rundt hele dagen i klær som er vonde som mange svar her i tråden av dere som ikke har daffeklær tilsier. Men jeg har iallefall funnet ut at ingen klær jeg noensinne har hatt på meg i mine snart 40 leveår slår et godt, deilig, digg daffe antrekk... takk for svar, mente det ikke som en slags kritikk. bare genuint nysgjerrig. jeg har noen jeans som kan skvise litt om jeg er helt hoppebønne i sofaen hjemme, men da må det være spesielt vondt. Ellers merker jeg ingen forskjell på joggebukse osv når jeg åmer meg og ligger på skrå over sofaen og kaver og spreller. Men så vil kanskje noen si jeg kler meg i daffeklær hele dagen 😅😂 Jeg går gjerne i puma/adidas/nike hettegenser/collegegenser/jakke, jeans eller "joggebukse" (adidas, nike osv med passform og uten knær, haha). Joggebukse er sjeldent da, men jeg prøver å bruke de litt ofte, hvis ikke er jo poenget med å eie klær borte. Anonymkode: 6dc28...eba 1
skreppamedleppa Skrevet 27. august 2023 #97 Skrevet 27. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): takk for svar, mente det ikke som en slags kritikk. bare genuint nysgjerrig. jeg har noen jeans som kan skvise litt om jeg er helt hoppebønne i sofaen hjemme, men da må det være spesielt vondt. Ellers merker jeg ingen forskjell på joggebukse osv når jeg åmer meg og ligger på skrå over sofaen og kaver og spreller. Men så vil kanskje noen si jeg kler meg i daffeklær hele dagen 😅😂 Jeg går gjerne i puma/adidas/nike hettegenser/collegegenser/jakke, jeans eller "joggebukse" (adidas, nike osv med passform og uten knær, haha). Joggebukse er sjeldent da, men jeg prøver å bruke de litt ofte, hvis ikke er jo poenget med å eie klær borte. Anonymkode: 6dc28...eba Neida jeg oppfattet det ikke som kritikk, jeg er en stolt bruker av daffeklær jeg og har aldri skjønt hva det er å kritisere i utgangspunktet så det var nå bare et svar sånn sett ut i fra mitt klesskap og mitt syn på klær😊 Og svaret mitt var egentlig mer generelt også da du ikke er den første til å nevne dette og det er selvfølgelig helt greit å være nysgjerrig Jeg skjønner det viss en har mye adidas, nike osv klær en går med hele tiden (de kan både være fine og daffete på samme tid ☺️) men selv så liker jeg gjerne kjole/skjørt/strømpebukse/jeans/ osv og har gjerne et sett med klær jeg bruker utenfor hjemmet og et innenfor både med tanke på komfort (for igjen uansett hvordan en dressbukse eller jeans er så finnes de ikke på langt nær like komfortabel som en daffebukse som like gjerne kan være en addidas bukse for den del) og med tanke på slitasje på klær, de jeg er mer redd for at skal komme en malingsflekk osv på bruker jeg ute og de det ikke er så nøye med bruker jeg hjemme. Komfort og praktisk i samme vending, for min del altså Endret 27. august 2023 av skreppamedleppa 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #98 Skrevet 27. august 2023 skreppamedleppa skrev (30 minutter siden): Neida jeg oppfattet det ikke som kritikk, jeg er en stolt bruker av daffeklær jeg og har aldri skjønt hva det er å kritisere i utgangspunktet så det var nå bare et svar sånn sett ut i fra mitt klesskap og mitt syn på klær😊 Og svaret mitt var egentlig mer generelt også da du ikke er den første til å nevne dette og det er selvfølgelig helt greit å være nysgjerrig Jeg skjønner det viss en har mye adidas, nike osv klær en går med hele tiden (de kan både være fine og daffete på samme tid ☺️) men selv så liker jeg gjerne kjole/skjørt/strømpebukse/jeans/ osv og har gjerne et sett med klær jeg bruker utenfor hjemmet og et innenfor både med tanke på komfort (for igjen uansett hvordan en dressbukse eller jeans er så finnes de ikke på langt nær like komfortabel som en daffebukse som like gjerne kan være en addidas bukse for den del) og med tanke på slitasje på klær, de jeg er mer redd for at skal komme en malingsflekk osv på bruker jeg ute og de det ikke er så nøye med bruker jeg hjemme. Komfort og praktisk i samme vending, for min del altså Ja, ser den. Tenkte ikke på strømpebukser og slikt engang, for det bruker jeg selv bare til jul 😅 eller slike tykke strømpebukser til vinteren under bukser. De er ikke akkurat like behagelig å åme seg i, selv om de ikke er vonde. Anonymkode: 6dc28...eba
Kala Skrevet 27. august 2023 #99 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 10.48): Fra jobb eller tilstelning eller annet du må være anstendig kledd. Tar du på en stor, behagelig joggebukse (aka. dassebukse), eller shorts eller annet behagelig? Anonymkode: 0452c...c11 Ja
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #100 Skrevet 27. august 2023 TS, jeg «took it to the next level». Jeg går nemlig ut i dassebukser 😁 Anonymkode: cb732...33f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå