Elaine Marley Skrevet 7. august 2023 #22 Skrevet 7. august 2023 Stort sett ikke, men noen ganger er det litt godt om jeg har hatt på litt stive klær eller en kjole som kanskje er litt kort. Men stort sett har jeg på de samme klærne hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #23 Skrevet 7. august 2023 Som regel med mindre jeg skal noe. Bruker dressbukser på jobb, så selv om de er komfortable så tar jeg dem av når jeg er hjemme for å kunne bruke den så lenge som mulig uten før jeg måtte vaske den 😅 "Dvaskebuksen" er alt fra treningstights, comfy kjoler, myke stoffbukser, eller jeans som henger fremme Anonymkode: 3b055...5cc 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #24 Skrevet 7. august 2023 Ja. Trenger ikke å opprettholde fasaden hjemme. Anonymkode: eed97...9a7 2 1
pia mater Skrevet 7. august 2023 #25 Skrevet 7. august 2023 Alltid hjemmeklær når jeg er hjemme. Vanligvis en behagelig tights eller shorts. Har uniform på jobb, så trenger ikke å kle meg i noe annet til jobb heller. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #26 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke dassebukse. Kjøper fint lounge wear. Er jo et stort utvalg av behagelige og fine klær. Eier ikke en joggedress. Anonymkode: 41a27...465 Jeg synes loungewear alltid blir så formløst og slapt etter en stund, har du/noen tips til noe som ser bra ut selv etter å ha blitt brukt i noen uker? For jeg takler ikke å gå i jeans hjemme, jeg må ha noe behagelig. Men alt jeg har prøvd av type loungewear får knær og ser dassete ut selv om det i utgangspunktet var fint da jeg kjøpte det. Ender derfor opp med joggebukser, for de holder i hvert fall formen 😄 Anonymkode: eaf8d...a63
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #27 Skrevet 7. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Fra jobb eller tilstelning eller annet du må være anstendig kledd. Tar du på en stor, behagelig joggebukse (aka. dassebukse), eller shorts eller annet behagelig? Anonymkode: 0452c...c11 Nei aldri Anonymkode: 7ae80...2e2
BobbySocks Skrevet 7. august 2023 #28 Skrevet 7. august 2023 Ja, absolutt. Folk som går i vanlige klær hjemme må være psykopater. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #29 Skrevet 7. august 2023 Kosekjole som mannen enkelt kan plukke ut fordelene av om han ønsker det Anonymkode: 357d5...96d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #30 Skrevet 7. august 2023 Alltid på med stor og baggy joggebukse når jeg kommer hjem. Hele vintere er det to lag med stor og baggy joggebukse. De dagene det er sommer, shorts. Har fortsatt sommerferie, drittvær, så i dag er det to fulle joggedresser på. Gråmelert Nike under og mørkeblå fra Adidas med hvite striper utenpå. Mykt og lunt og deilig. Værmeldingen forteller meg at det nok blir det samme på imorgen. Anonymkode: 2c563...4d9 1
theamor Skrevet 9. august 2023 #31 Skrevet 9. august 2023 Jeg går heldigvis ganske casual på jobb, så trenger ikke å skifte. Stretchy jeans eller skjørt er helt ok å gå med når jeg kommer hjem ☺️ Til sene søndagsmorgener kan det hende det blir den gamle joggebuksa i myk bomull 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #32 Skrevet 9. august 2023 Nei. Jeg hater å føle meg dassete. Går jeg i skjørt eller kjole, skifter jeg som regel ikke klær. Eneste er om jeg skal ut og leke med ungene, og det regner, da skifter jeg til leggings. Går jeg i bukse, av sorten som ikke er veldig god stretch i, skifter jeg gjerne til leggings. Men aldri løse joggebukser og direkte dassete klær. Vil se ordentlig ut. Anonymkode: 31e22...bd1 2
every woman Skrevet 9. august 2023 #33 Skrevet 9. august 2023 Jeg har en svart joggebukse, og den bruker jeg hjemme. Ellers går det i myk bukse og strikket genser når jeg kommer hjem. Men ikke akkurat nå for tiden, det er så varmt. Nå skifter jeg til en lett, kortermet topp og skjørt som jeg kun bruker hjemme. BH skiftes ut med myk BH-topp.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #34 Skrevet 9. august 2023 Jeg skifter klær, ja. Men jeg går ikke ubehagelig klær uansett, det er jo bare ubehagelig. Anonymkode: eb8ab...3c1
Millaz Skrevet 9. august 2023 #35 Skrevet 9. august 2023 Alltid eller ikke bukse da men... shorts og ei stor t-shorte. Hele året
MyMichelle Skrevet 9. august 2023 #36 Skrevet 9. august 2023 Jeg tar på t-skjorte og et behagelig skjørt. Det er mine «dasseklær».
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #37 Skrevet 9. august 2023 Går aldri i klær jeg ikke har det behagelig i. Så går alltid i daffeklær. Anonymkode: f20d4...b4d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #38 Skrevet 9. august 2023 Umiddelbart. Av med bh og på med dassebukse og myk topp Anonymkode: 08a55...e47
enkefru Skrevet 10. august 2023 #39 Skrevet 10. august 2023 Ja! Rett i "kosetøy" om jeg ikke skal noe ut over kvelden 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #40 Skrevet 10. august 2023 Millaz skrev (11 timer siden): Alltid eller ikke bukse da men... shorts og ei stor t-shorte. Hele året Tipper du bor med noen som betaler strøm for deg Anonymkode: afe4f...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå