Gå til innhold

Tar du også på deg en dassebukse med en gang du kommer hjem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra jobb eller tilstelning eller annet du må være anstendig kledd.

Tar du på en stor, behagelig joggebukse (aka. dassebukse), eller shorts eller annet behagelig?

Anonymkode: 0452c...c11

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 05bc7...126

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"dassebukse" :applaus: men nei, det hender utpå kvelden at jeg bytter til ullsokker og pysjbukser med en ullgenser eller fleece fordi jeg fryser når jeg sitter i ro.. 

Anonymkode: 34e78...c5a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går stort sett rett fra dress til ull. Ikke dassebukser, kan til nød kalle det daffebukser. Men det er koseklær.

Anonymkode: 3d681...eef

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det første jeg gjør når jeg kommer hjem👍🏼 Var opplært da jeg var liten at skoleklær skulle en være forsiktig med og det sitter liksom i, så på med joggebukse som tåler at hundene sikler og herjer😉

Anonymkode: 2db02...060

• Liker 9
Skrevet

Ja og av med bh og sokker også

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg eier ingen dassebukser.

Anonymkode: 1e5b5...9db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaaa, og av med bh!

Anonymkode: 7588b...4a3

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

JA 🤣 Selv om jeg skal bare være hjemme et par timer og må ut igjen. Orker ikke annet. Pluss at jeg synes det er dumt å sitte på sofa, og senga, i en bukse som jeg har vært ute med, på arbeidsplass eller enda verre, tog og buss. 😬

Anonymkode: ddab2...6aa

• Liker 8
Gjest Tycho Urke
Skrevet

Jeg vet ikke hva dassebukse betyr, men jeg tar alltid på meg joggebukse når jeg kommer hjem. Går aldri i joggebukse ute. Går alltid i joggebukse hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dassebukse. Kjøper fint lounge wear. Er jo et stort utvalg av behagelige og fine klær. Eier ikke en joggedress.

Anonymkode: 41a27...465

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke dassebukse. Kjøper fint lounge wear. Er jo et stort utvalg av behagelige og fine klær. Eier ikke en joggedress.

Anonymkode: 41a27...465

Samme her. Det blir helt feil å kalle hjemmetøyet mitt dassebukser. Noe av det er finere enn klærne jeg har på meg ute.

Anonymkode: 0dd7a...2cd

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Fra jobb eller tilstelning eller annet du må være anstendig kledd.

Tar du på en stor, behagelig joggebukse (aka. dassebukse), eller shorts eller annet behagelig?

Anonymkode: 0452c...c11

Alltid

Anonymkode: d2d7c...efb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jaaa, og av med bh!

Anonymkode: 7588b...4a3

Hehe,kona også

Anonymkode: d2d7c...efb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eier ingen dassebukser, men så går jeg stort sett i jeans på jobb da. Pleier som regel å skifte ut av dressen om jeg har vært på et arrangement som krever sånt.

Anonymkode: d2af0...707

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bytter også til behagelige klær når jeg kommer hjem, men vil ikke kalle det «dasseklær». Jeg jobber som advokat på kontor og mye av klærne kan brukes igjen ved en senere anledning, men det går ikke hvis de blir dekket av hundehår, merker fra skitne barnefingre eller får knær på grunn av sofasitting. 

Anonymkode: 3f3a1...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar nesten alltid på meg dasseklær, men av fin kvalitet – stort sett kasjmir, silke og lin, alt etter årstiden. 

Anonymkode: ade45...8e6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så klart. Går aldri med jeans hjemme.  

Anonymkode: 648ce...1c7

• Liker 1
Skrevet

Ja. Skjeldent jeg forventer besøk av kongen uansett. Får da være måte på hvor selvhøytidelig en orker å være hjemme... pyjamas bukser, hjemmeklær som er vide og løse, sånt er gull❤️

• Liker 1
Skrevet

Koseklær ja. Bh har jeg ikke gått med på 13 år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...