solsolsol Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Er en fyr jeg har vært forelska i i mange år, jeg jobber aktivt for å ikke se storyene hans på Instagram, liker ikke bildene, går ikke inn på profilen. Allikevel kommer alltid storyen hans først opp. (Ok, så hender det jeg ser de allikevel, men bare når jeg har sett ferdig så og si alle de andre, og jeg ser i hvert fall aldri hele hans på en gang (om han har lagt ut flere samtidig mener jeg)). Hvordan kan Instagram vite at jeg innerst inne har lyst til å se alt han legger ut? (Vet at det her er sykt barnslig) (Er strengt tatt heller ikke noe om singelliv og dating siden ingen av oss er single)
solsolsol Skrevet 7. august 2023 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2023 Nå for eksempel har jeg gått inn ti ganger, sett de ti storyene som kommer etter hans ferdig, men hver gang ligger han fremst. Mens hvis det er noen jeg faktisk vil følge som har snakkevideoer når jeg ikke kan ha lyd på, så jeg venter med å se, da blir de alltid dyttet langt bakover ganske fort.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Instagram kan nok ikke tankelese, nei, Men. de har ganske avanserte algoritmer, så de klarer nok å plukke opp at du har et bruksmønster som viser interesse for denne karen. Kanskje du ser ekstra lenge på innlegg og stories fra han, eller om du er aktiv med han på Face/messenger…? Kan også være tidligere aktivitet som henger igjen hvis du ga mer aktivitet til han tidligere. Skal også sies at de som pusher stories ofte (f.eks. hvis du følger influensere eller andre som legger ut hver dag) så blir de ofte dyttet litt bak når noen som poster sjeldent legger ut noe. Korte stories med kanskje 1-2 klipp ser også ut til å få en slags prioritet, så det kan jo være ting i hans generelle postemønster som påvirker også. Anonymkode: c74c2...670 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Er det ikke sånn at den som blir lagt ut sist er den som kommer som første? Anonymkode: 16c79...019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå