AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Når begynte barna deres å høre på musikk mens de var ute (gikk til skolen, aktiviteter, osv)? Anonymkode: 6dae4...06f
Hedda-78 Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Har ikke skjedd ennå (14-åring). Jeg mistet en klassekamerat (16 år) som syklet med musikk i ørene. Han skjente ut i veien og hørte ikke bilen som kom bakfra, og det var det. Så jeg mener at man ikke skal høre på musikk mens man ferdes i trafikken.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 15 åringen har hørt på musikk med hodetelefoner det siste året og ville gjerne brukt dem døgnet rundt hvis hun fikk velge selv, både inne og ute. Men hun må selvfølgelig ta dem av på skolen, til måltider, på fritidsavtiviteter osv. 12 åringen hører bare på musikk på full guffe på høyttaler inne på sitt eget rom. Anonymkode: 37da7...d49
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 2 minutter siden, Hedda-78 said: Har ikke skjedd ennå (14-åring). Jeg mistet en klassekamerat (16 år) som syklet med musikk i ørene. Han skjente ut i veien og hørte ikke bilen som kom bakfra, og det var det. Så jeg mener at man ikke skal høre på musikk mens man ferdes i trafikken. Herregud, så forferdelig... Det er det jeg frykter, at man mister mye av oppmerksomheten. Takk for svar! Anonymkode: 6dae4...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå