AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Hei. Noen som har peiling til hva å Google etter? Jeg skulle pusse tennene til sønnen min, og inni kinnet, litt langt bak, ser jeg to mørkerøde prikker og to hvite prikker. De står sammen i en firkant og er på str med nål hull. Altså små, men synlige. Jeg får lov å kjenne og området er litt ru. Spør om han har vondt /sår og han sier nei. Alt jeg får når jeg søker opp er after eller kreft og nå er skikkelig stressa for vet ikke hva dette er 😢 vi har ikke lege her, så er ikke bare bare å dra til legen heller... Noen som har peiling? Han er to år bare.. Anonymkode: c9445...8c3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Han biter seg vel i kinnet på natta. Noe jeg selv gjør og kjennes ut som du beskriver det. Anonymkode: b7ac2...a65 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Bruker du Solidox? Da er det nok after Anonymkode: 91e96...1f9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Kreft i munnhulen hos barn er den siste bekymringen du behøver å bruke energi på ihvertfall. Anonymkode: 3b980...666
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Bytt til zendium tannkrem.. Anonymkode: 41ac3...a94
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker du Solidox? Da er det nok after Anonymkode: 91e96...1f9 Jah, men det ser ikke ut som after. AnonymBruker skrev (1 time siden): Han biter seg vel i kinnet på natta. Noe jeg selv gjør og kjennes ut som du beskriver det. Anonymkode: b7ac2...a65 Kan være toårsjeksler som kommer kanskje .. AnonymBruker skrev (1 time siden): Kreft i munnhulen hos barn er den siste bekymringen du behøver å bruke energi på ihvertfall. Anonymkode: 3b980...666 Ja, er bare jeg hører så mye skrekkhistorier. Anonymkode: c9445...8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå