AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Savner å være fresh ung og beautiful! Som barbie 🤣 stalker gamle ekser på fb Som har hvert så sykt kjekke!.. endte opp som singel... Anonymkode: 178ee...e27
DinGudinne Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Eneste jeg savner med å være ung, er at jeg skulle ha gjort mye annerledes enn jeg gjorde. Men men ............ 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Youth is wasted on the young. Vi satte ikke pris på å være unge,vakre og spreke da vi faktisk var det. Anonymkode: 90855...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Kunne godt vært fri for rynker rundt øynene. Men setter pris på all erfaring, også den dårlige. Føler meg fresh når jeg får hvile og holde på med noe interessant på jobb eller i hobby 😊 Anonymkode: ea6f5...d05 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Føler meg bedre nå som 40 + enn da jeg var ung og har om ikke mer draget nå enn da, selv om jeg hadde draget da også. Jeg har nå min naturlige hårfarge, ikke i hel nappet bryn og trener mest styrke. Ikke har jeg noe særlig med rynker enda heller. Hadde så klart mer ren hud på beina etc før, etter svangerskap så kom det litt av hvert😅 Jeg har det bedre med meg selv nå også. Prøver å nyte denne tiden før jeg plutselig blir gammel.. Anonymkode: f58c1...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå