Gå til innhold

Rart miste interessen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ett problem. Likte en godt, en utrulig flott person med gode interesser. Kanskje ikke helt på samme bølgelengde i «væremåte.» Jeg Er utadvendt mens vedkommende er veldig sjenert. Forsiktig med kroppskontakt rundt meg. Vært på «date» borti 7 ganger men kun jeg som har kysset han en gang. Forsøkte med litt mere intimitet, virket som han ikke hadde erfaring med dette.) Nervøs kroppspråkt iforhold til måten han tok på og bevegde seg. Var rett og slett ikke kjemi intimt. Han fikk heller ikke erigert penis, så tenker han var veldig nervøs. Vi er begge 25. Mistet litt interessen da. Er det rart? 

Anonymkode: 7486c...0bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde mistet interessen lenge før 7. date om en dame hadde vært så tilbakeholden og nervøs rundt intimitet. Det skulle vært en usedvanlig bra dame på alle måter om jeg skulle funnet meg i slikt, og med en slik start er det vel veldig liten sjanse for at den seksuelle kjemien skal bli veldig bra i fremtiden 

Anonymkode: ccd3c...7d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg hadde mistet interessen lenge før 7. date om en dame hadde vært så tilbakeholden og nervøs rundt intimitet. Det skulle vært en usedvanlig bra dame på alle måter om jeg skulle funnet meg i slikt, og med en slik start er det vel veldig liten sjanse for at den seksuelle kjemien skal bli veldig bra i fremtiden 

Godt besvart! Føler meg teit som tenkte det, men lettelse høre andre også tenker slikt

AnonymBruker
Skrevet

Han er jomfru sikkert…🤦‍♂️ Du tror ikke det løser seg etter gang nummer 5? 

se på det som baking. Hvor mange ganger trenger du å lage boller før du ikke trenger oppskriften? Er det rart menn som er usikre trekker seg vekk fra damer når man ser reaksjonene.. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva snakker du om egentlig?

TS her snakker du med en annen gutt. Jeg som mann får heller tillate meg å svare. 

Det er person-basert. Du må se på personligheten. Er vedkommende fri på andre felt? I så fall trenger vedkommende å bli trygg på situasjonen. 

Det du må se på er personligheten, at du sier dere ikke er helt på bølgelengde; hva betyr det egentlig? Du sier dere ikke er det, men hvert på 7 dater. Hvorfor har du møtt han alle de gangene om du føler dere ikke er på bølgelengde. Hva er det du liker ved han? Se bort fra det intime. 

Anonymkode: 8fc19...a1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Han er jomfru sikkert…🤦‍♂️ Du tror ikke det løser seg etter gang nummer 5? 

se på det som baking. Hvor mange ganger trenger du å lage boller før du ikke trenger oppskriften? Er det rart menn som er usikre trekker seg vekk fra damer når man ser reaksjonene.. 

Hva snakker du om egentlig?

TS her snakker du med en annen gutt. Jeg som mann får heller tillate meg å svare. 

Det er person-basert. Du må se på personligheten. Er vedkommende fri på andre felt? I så fall trenger vedkommende å bli trygg på situasjonen. 

Det du må se på er personligheten, at du sier dere ikke er helt på bølgelengde; hva betyr det egentlig? Du sier dere ikke er det, men hvert på 7 dater. Hvorfor har du møtt han alle de gangene om du føler dere ikke er på bølgelengde. Hva er det du liker ved han? Se bort fra det intime. 

Anonymkode: 8fc19...a1b

Helt sikkert jomfru ja, men vanskelig kjenne meg «tiltrukket» etter hendelsen.. Personen er en god kar som absolutt har gode verdier, men er så vanskelig når det intime kjemien ikke stemte. Føler det burde være en viss kjemi der.. Eller er det helt teit. Når det kun har vært ett kyss og jeg gjorde så.

AnonymBruker
Skrevet

Dere snakker ikke sammen på disse datene eller?🤔 hvis en mann reagerer på den måten du beskriver så hadde jeg nok forsiktig spurt noen spørsmål for å finne ut om han er usikker (jomfru) eller om han kanskje rett og slett ikke er tiltrukket av deg på den måten.  Hvis han er usikker så kan du jo høre om det er noe du kan gjøre for at han skal føle seg tryggere. Hvis du liker han som person så syns jeg ikke du skal gi han opp sånn uten å sjekke det ut litt mer.

Anonymkode: 24b11...3fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...