Gå til innhold

Hvilke type personligheter liker dere ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri likt mennesker som jeg føler mangler lekenhet og humor. Jeg er selv en person som er ganske så leken, i tillegg til at jeg har mye humor. Jeg ser mye humor i ting og liker å le. I tillegg har jeg mye selvironi. Jeg har alltid vært ukomfortable rundt mennesker som ikke har disse trekkene, men det er fordi jeg er redd for at de skal dømme meg og synes at jeg er barnslig eller teit. Jeg stivner veldig opp og velger heller å tilpasse meg dem. Det blir bare altfor risky å skal senke skuldrene og være seg selv rundt dem. 

Anonymkode: d254a...581

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri likt mennesker som jeg føler mangler lekenhet og humor. Jeg er selv en person som er ganske så leken, i tillegg til at jeg har mye humor. Jeg ser mye humor i ting og liker å le. I tillegg har jeg mye selvironi. Jeg har alltid vært ukomfortable rundt mennesker som ikke har disse trekkene, men det er fordi jeg er redd for at de skal dømme meg og synes at jeg er barnslig eller teit. Jeg stivner veldig opp og velger heller å tilpasse meg dem. Det blir bare altfor risky å skal senke skuldrene og være seg selv rundt dem. 

Hvis jeg bruker tid med noen så finner jeg noe bra med alle. 

Hadde en på jobb som alle mente at var en skikkelig tørrpinne, men ved et par episoder hadde han også humor. 

Noen kam være for opptatt av å få andre til å le, men er som ved deg at man sliter med usikkerhet. 

Jeg liker vel de fleste, men tar heller små doser av folk som alltid skal få andre til å le, folk som er overdramatiske og hypokondre. 

Anonymkode: ad90c...c9a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Fremadstormende mennesker som alltid har prosjekter , aktiviteter, spisse albuer og som er svært glad i å prate om det de holder på med. Slitsomt.

Anonymkode: c2c69...b7d

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvskrytende 

Anonymkode: af905...226

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De manipulerende, de som alltid får deg til å føle deg underlegen, de som kommer med kommentarer og "stikk", de som alltid skal holde et høyt tempo, de som vil alt skal dreie seg om dem, de som begynner med julegave press før sommeren er ferdig, som forventer alt av deg men gir ingenting selv, de som sløser med penger og ikke akseptere at du ikke vil gjøre det samme. 

De som kun vil ha deg som barne vakt og slave som ikke bare forventer at du reiser på besøk alltid men også at du kjøper inn og lager maten selv om du er gjest, de som utnytter gamle foreldre økonomisk, de som konstant spiller på dårlig samvittighet, de som når som helst i sosiale lag kommer med utleverende historier om deg, de som aldri møter opp i tide til avtaler. 

Anonymkode: 12849...9d3

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sliter litt med folk med masse energi, sånn typisk ADHD, eller folk som snakker hele tiden, gjerne hvis de er litt høylytte i tillegg.

Anonymkode: 2178f...089

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sliter litt med folk med masse energi, sånn typisk ADHD, eller folk som snakker hele tiden, gjerne hvis de er litt høylytte i tillegg.

TS her. Samme her. Jeg er selv ganske rolig av meg. Resten av vennegjengen min også, men til tross for det så har vi fortsatt mye humor og lekenhet, men uten ADHD-vibesa.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. Samme her. Jeg er selv ganske rolig av meg. Resten av vennegjengen min også, men til tross for det så har vi fortsatt mye humor og lekenhet, men uten ADHD-vibesa.

Bare så det er sagt, jeg har ingenting imot folk som har AdHD, var mer for å forklare at jeg sliter med høyt energinivå hos folk.  Jeg har selv både datter og barnebarn som har AdHd 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som kun snakker om seg selv, og folk som syter og klager om problemer og bruker deg som søppelbøtte.

Da er det adios fra meg ;)

Anonymkode: 72d7c...c2b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Selvsentrert egoister, manipulerende mennesker og folk uten sans for humor. 

Anonymkode: 0a7c0...229

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke evner å se verden fra andre ståsteder enn sitt eget. Folk som tror at alle andre enn dem selv har fått alle livets privilegier i hendene. Folk som er (veldig) høye på personlighetsfaktoren nevrotisisme og av den grunn er mest fylt av seg selv og egne bekymringer. Folk som ikke tuner seg inn på stemningen i et rom, i et møte, i en samtale, men durer på i eget tempo. Felles for disse er kanskje fraværende sosiale antenner?

Anonymkode: d09c1...70f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Folk som er snobbete og lever for «riktig» merke på alt fra puter, klær og kjøkken. Som mener at «man MÅ jo» eller «man KAN ikke» om de samme tingene. Visst fanken kan jeg både ditt og datt som ikke passer til sånne folks regler.

Jeg sliter også med folk som er veldig tafatte, og spesielt hvis de klager over påvirkelige ting i livet i tillegg. Men så GJØR noe med det, da! 

Anonymkode: 4dfe1...222

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Personer som snakker mye om seg selv, og som viser lite interesse for andre. Skryting er turn off, lyving, manipulering, og personer som har lite innsikt i sine relasjonelle sårbarheter.

Anonymkode: 10fff...eb9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Social engineers. Som er opptatt av sosial status, og som prøver å bli venn med alle de kule kun for å få høy status selv.

De som innbiller seg at de selv har hatt det så hardt og at alle andre har hatt det så lett.

Anonymkode: 050e4...b17

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du liker ikke folk som mangler lekenhet og humor, og så stivner du og mister din egen lekenhet og humor når du omgås enkelte mennesker. Du dømmer egentlig deg selv... 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke har selvinnsikt og ikke kan le av seg selv. Spesielt hvis de har narsissistiske trekk.

Anonymkode: e4d58...b38

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

-Ekstroverte (overfladiske) personer

-Manipulerende personer (men har levd såpass lenge at jeg gjennomskuer de ganske fort nå)

-Folk som sier de ''bare er sånn''

Anonymkode: c0fa6...faa

• Liker 4
Skrevet
ESFP skrev (17 minutter siden):

Du liker ikke folk som mangler lekenhet og humor, og så stivner du og mister din egen lekenhet og humor når du omgås enkelte mennesker. Du dømmer egentlig deg selv... 

Det er for øvrig de færreste som mangler humor, det er vel oftest snakk om ulik sans for humor, eller at man er ukomfortabel med de man har rundt seg, slik at man ikke slipper den siden fram.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke folk som ikke har orden på noe. Kommer for sent, glemmer ting, surrer og roter. De som aldri har en plan for noe, og som ikke klarer å se fem minutter frem i tid. De som f.eks blir overrasket over at det er tomt for melk, kaffe og brød. Jeg er sikkert i overkant godt organisert, så det blir full kræsj 🙃. At de ikke har orden på dagliglivet blir selvfølgelig ikke mitt problem. Kun hvis jeg har en avtale med dem.

Anonymkode: 28a2a...bb3

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvsentrert egoister, manipulerende mennesker og folk uten sans for humor. 

Anonymkode: 0a7c0...229

Dette + ansvarsfraskrivende og frekke folk som turer frem uten snev av selvinnsikt og ydmykhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...