AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Vi ønsker å reise til høsten med 9-åringen til "syden". Har vært inne på Finn.no, men det er en jungel der av muligheter. Har noen tips til reisemål der det er barnevennlig, kort avstand til flyplass, strand, sentrum og annet kjekt? Setter stor pris på tips Anonymkode: effdd...e31
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Har noen konkrete hotell å anbefale? Synes det er vanskelig og tidkrevende å finne "rett" sted og hotell Anonymkode: effdd...e31
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har noen konkrete hotell å anbefale? Synes det er vanskelig og tidkrevende å finne "rett" sted og hotell Anonymkode: effdd...e31 Alle sunwinghotellene til Ving er barnevennlige og har alt det du etterspør. Anonymkode: fdd1c...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Restplasser lønner det seg alltid å ta hos ving, apollo eller TUI sine sider. Er de som selger billigst restplasser. Anonymkode: 34baf...c9d 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Skrevet 8. august 2023 Jeg likte meg veldig godt i Port de Soller på Mallorca. Hotellet med svømmebasseng lå rett ved stranden så da hadde man begge muligheter: https://goo.gl/maps/S8ubP7LgAdaABMRt5 Det er supert å ta toget opp til Soller, da får man både en koselig liten by i tillegg til badeby og havn. Det er kort vei fra flyplassen i Palma så fungerer supert å f.eks. ta taxi den ene veien og så det gamle toget den andre. Ungene mine syntes det var en opplevelse. Vi kombinerte det med en natt i Palma nede ved stranden og et besøk på akvariet og det var veldig vellykket. God tur! Anonymkode: 32137...99a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå