Gå til innhold

Dere menn som er kjekke og mellom 40 og 50, får dere ofte oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får dere ofte oppmerksomhet og blikk fra damer? Og mye likes på Tinder/ apper hvis du er singel? 

Anonymkode: be334...83c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du får deg kjæreste snart. De samme trådene gang etter gang begynner å bli slitsomt.

Anonymkode: 4e581...4cc

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å være single. Mindre mas og bla bla bla....

Anonymkode: 7eeaf...bb0

AnonymBruker
Skrevet

Menn på 40 pluss som faktisk er noe å samle på blir revet vekk fortere enn du får sveipet. Resten er igjen på Tinder i måneder/år

Anonymkode: 8389f...231

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn på 40 pluss som faktisk er noe å samle på blir revet vekk fortere enn du får sveipet. Resten er igjen på Tinder i måneder/år

Der avslørte du at du selv har vært lenge på Tinder. Da er vel konklusjonen at du ikke er noe å samle på? 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
pressplay skrev (1 minutt siden):

Der avslørte du at du selv har vært lenge på Tinder. Da er vel konklusjonen at du ikke er noe å samle på? 

Jeg er kvinne og nei, jeg har ikke vært lenge på Tinder. Faktisk er jeg i samme kategori og er ikke lenger på Tinder. Hadde vel to uker der inne. Vet du ikke at man har venner og ett nettverk man hører ting fra i tillegg til egne personlige opplevelser? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er kvinne og nei, jeg har ikke vært lenge på Tinder. Faktisk er jeg i samme kategori og er ikke lenger på Tinder. Hadde vel to uker der inne. Vet du ikke at man har venner og ett nettverk man hører ting fra i tillegg til egne personlige opplevelser? 

Ahha. Hvordan tolke dette da? Enten er du automatisk noe å samle på fordi du er kvinne (du dro det fram) ellers har du venninner som ikke er til å samle på fordi de er lenge på Tinder. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da lærte vi noe nytt, er man lenge på Tinder, så er man ikke noe å samle på, enten du er mann eller kvinne 😅 De beste av begge kjønn blir plukket ut først til et forhold 🤷🏼‍♀️ Jaja, vi har vel hørt den før her på KG om ikke annet 🫣

ts 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

LOL. Er nærmest umulig for menn å lykkes på Tinder.  Man kan være kvinne med hitlerbart og få flere matcher enn Aksel Lund Svindal ville fått. 

Anonymkode: 537c1...fd8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

LOL. Er nærmest umulig for menn å lykkes på Tinder.  Man kan være kvinne med hitlerbart og få flere matcher enn Aksel Lund Svindal ville fått. 

?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Nemigirl said:

?

Hva lurte du på?

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min var singel lenge før vi møttes. Både han og jeg var på tinder, han husker meg fra da vi var yngre, jeg husket ikke han. Han hadde gitt opp litt og sveipet ikke høgre på de han anså å ikke ha sjanse på, deriblant meg. 

Vi møttes tilfeldig via felles kjente en kveld ingen av oss egentlig skulle ut og begge ble med i aller siste liten. Ett blikk og det var nok, det har vært oss to siden. 

Han er 42 år, god utdannelse, god jobb, hus, bil, båt, er trent, ser yngre ut enn han er, solbrun med skjegg, og det er IKKE mangel på oppmerksomhet fra andre kvinner. For en eller annen grunn enser han det ikke. Flaks for meg, som fikk han 🥰

Anonymkode: 1e648...a52

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva lurte du på?

Tenker du gjerne bare kan utdype (og gjerne begrunne) det du skrev. Mener du seriøst at damer med Hitler-bart får flere likes enn Aksel Lund Svindal? Savner logikk i det du skriver bare. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Får dere ofte oppmerksomhet og blikk fra damer? Og mye likes på Tinder/ apper hvis du er singel? 

Nei. Når ikke opp på dagens krav blandt moderne norske kvinner. Som igjen gjør at ikke de når opp. Om det gir noen mening. 

Anonymkode: 0036c...2e1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Får dere ofte oppmerksomhet og blikk fra damer?

Aldri i mitt liv fått oppmerksomhet eller blikk fra damer, men er ikke kjekk heller da

Anonymkode: 078da...8c4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

JA

Anonymkode: c69c5...258

AnonymBruker
Skrevet

JA

Anonymkode: c69c5...258

Alder? Er du høy og omtales som kjekk? 

AnonymBruker
Skrevet
Nemigirl skrev (9 timer siden):

Tenker du gjerne bare kan utdype (og gjerne begrunne) det du skrev. Mener du seriøst at damer med Hitler-bart får flere likes enn Aksel Lund Svindal? Savner logikk i det du skriver bare. 

Har selv testet ut flere profiler av stygge damer på tinder. Oppmerksomheten er på en helt annet nivå, noe ikke "kjekke" menn får engang.

Anonymkode: df994...4a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er du singel og ønsker en kjæreste så er det en grunn til at du er singel. Enten så representerer du ikke deg selv på en god måte. Eller så velger du å gå etter feil type personer. Eller så har du issues du må ta tak i, etc. 

De singel som det ikke er noe feil med, som er positive og engasjerte og som har det bra med seg selv og som får frem dette i profilen og i dialogen de finner ofte kjæreste raskt. 

Så enkelt er det egentlig.

Hadde bare de som er single år etter år gjort en større innsats for å finne ut av hvorfor de er single og hva de må gjøre for å ikke forbli single så hadde mange flere funnet seg en kjæreste årlig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har selv testet ut flere profiler av stygge damer på tinder. Oppmerksomheten er på en helt annet nivå, noe ikke "kjekke" menn får engang.

Anonymkode: df994...4a6

Men det er vel da stort sett likes fra menn som er ute etter sex? Ikke et seriøst forhold. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...