Gå til innhold

Privat IVF, enkeltpakke eller trepakk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal starte behandling hos Medicus og jeg lurer litt på hva vi skal velge. Pakke på 3 behandlinger eller enkeltpakke. 

Hva gjorde dere? Og hvor mange uttak og innsett trengte dere?

Anonymkode: d213e...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tok pakke på 3.. Fikk bruk for alle, samt 1 runde offentlig før det gikk <3 Altså 4 uttak, 12 innsett.. 

Anonymkode: 680f6...fcc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde brukt opp forsøkene i det offentlige først og pga dårlige forsøk tidligere gikk vi rett på 3 pakning, men ble gravid på første egguttak

Anonymkode: 252e5...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kontrakt på tre forsøk og brukte alle tre før den satt 💙 Vi var også veldig i tvil når vi ble presenter for alle de ulike pakkene, men det at vi gikk for tre ga en ro på en måte. Særlig når ting gikk som det gikk da, med at vi trengte flere forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for 3-pakk. Statistikken sier noe sånt som 30% sjanse for hvert forsøk, så fort vekk trenger man mer enn ett. Du kan være blant de heldige som får det til på første, men da tipper jeg at de ekstra pengene er glemt :) 

Anonymkode: b4bdb...39d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tok 3-pakk. Vi var heldige og fikk på første, men det var verdt det likevel bare for å slippe presset for å lykkes på første forsøk

Anonymkode: 53e43...4dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler 3-pakk. Ved første forsøk vet ikke klinikken hvordan du reagerer på hormonene, eller helt nøyaktig hva som skal til. For mange blir derfor første forsøk litt "test-aktig". Det kam selvsagt klaffe på første, men da er jo målet nådd og pengene glemt 😅 trengs flere forsøk, så har dere hvert fall rabatten.

Slik tenkte vi hvert fall når vi vurderte Danmark, der vi kunne få 3-pakk. Vi endte i Norge, og jeg er for gammel for 3-pakk her, så det ble enkeltforsøk på oss 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...