AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg prøver å finne skjørt jeg kler som jeg kan bruke i jobbsammenheng. Har et par stykker som jeg liker godt, men sliter med å finne lignende. Synes jeg ser så stor ut hvis jeg velger f.eks rysjer eller lignende (har mye hofter og lår, men smal midje), men disse funker. Prøvd å lese meg opp, men blir ikke helt klok 🙈 Har i alle fall skjønt at det nærmest er det motsatte av a-linjet skjørt 😄 Noen som kan hjelpe? -ikke strikk i livet, tight linning med bånd og gjerne glidelås i siden -ev. strikk, men sitter tight over magen -lange skjørt som ikke går noe særlig ut -lite ekstra stoff, figurnært Gir dette noe mening? Anonymkode: b7561...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Del Skrevet 6. august 2023 Sigarettskjørt? Anonymkode: 478cc...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Del Skrevet 6. august 2023 Blyantskjørt. Anonymkode: 9659b...52c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 6. august 2023 #4 Del Skrevet 6. august 2023 Google pencil skirt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Del Skrevet 6. august 2023 Pencil skirt? Anonymkode: 7aab6...47b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Del Skrevet 8. august 2023 Om de er helt smale, så blyantskjørt. Men ville sagt at tulipan-skjørt passer bedre til beskrivelsen "motsatt av a-line". Anonymkode: bb1b0...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå