Gå til innhold

Liker du egen prompelukt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg synes den lykter godt, men blir kvalm av andres fis. Hva synes dere om egen fis?

Anonymkode: 63d75...155

110% enig. Elsker min egen og setter stor pris på det de gangene jeg er hjemme alene.

Anonymkode: f9e2a...482

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her hører vi jo Rogalands store sønn, Lorta-Lars, filosofere litt inne på utedassen.
Fra 2.06 og utover hører du hans betraktninger om fis, både sin egen og andres. Selvsagt med tilhørende lyd i innledende fase. Her sparer han ikke på kruttet, for å si det sånn.

En utfordring til mine sjelefrender: Klarer dere å forstå alt hva han sier? 
Mitt forsøk:

(Langtrukken, fuktig fjert)

Ja, nå fikk dere vel noe i de forvetne (nysgjerrige) nesene deres!
Men dét skal dere bare vite: Alle kan (…..) ei (…..).

Men kunsten, det er å få den rette (…..) i utblåsningen. Og ikke minst: Skikkelig god lukt! Men det er det bare jeg som kan, bare så dere vet det. For når andre fiser, er det bare helt forferdelig. Det er bare fælt! Men når det er meg selv, da er det bare, det er åååååå! Herlig! 

Anonymkode: 3057f...3fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 22.58):

For å yte fisen rettferdighet er det viktig å lufte den. Den må få puste, utvikle aroma.Mine fjerter kan om morgenen før frokost være unge og lette, som oftest tørre, men til tider også tunge med høyere innslag av fukt og tilhørende lyd. De langtidslagrede  kan om kvelden ofte ha tunge duftnoter, som regel med innslag av egg. 
Ja, jeg synes mine egne fjerter dufter aldeles fortreffelig og jeg elsker å fylle huset med egen produksjon. 

Andres promp stinker dog bedervet søppel. Fysj og fy. 

Fasit👍

Anonymkode: 84960...3ab

• Liker 1
Skrevet

Tråden er rydde for brukerangrep og brukerdebatt samt svar til dette.

Matas, mod.

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer fortsatt på om noen kan oversette Lorta-Lars for meg. Lurer faktisk oppriktig; jeg undrer meg over så mye rart når jeg kjeder meg langt på natt. 

• 6 måneder senere...
Skrevet

Noen av fisene lukter godt 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...