AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Smertene har vært av og på, de siste par ukene har det vært veldig på. I blant har det kjentes ut som en rar bevegelse i området der/ovenfor. Så har det blitt så ømt og smertefullt at jeg ikke orker å ha på bukse. Hele området oppå musa kjennes ut som et stort blåmerke. Det verker også veldig i halebeinet, klarer omtrent ikke å sitte selv om jeg ikke har skadet meg på noen måte. Jeg tar 1g paracet, 400 mg ibux 3 ganger om dagen uten at det letter stort. Jeg smører ved og ovenfor halebeinet med voltarol i tillegg. Dette er så vondt at jeg blir kvalm a smerter. Har tatt g-test som var negativ. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: f5a4d...18b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Smertene har vært av og på, de siste par ukene har det vært veldig på. I blant har det kjentes ut som en rar bevegelse i området der/ovenfor. Så har det blitt så ømt og smertefullt at jeg ikke orker å ha på bukse. Hele området oppå musa kjennes ut som et stort blåmerke. Det verker også veldig i halebeinet, klarer omtrent ikke å sitte selv om jeg ikke har skadet meg på noen måte. Jeg tar 1g paracet, 400 mg ibux 3 ganger om dagen uten at det letter stort. Jeg smører ved og ovenfor halebeinet med voltarol i tillegg. Dette er så vondt at jeg blir kvalm a smerter. Har tatt g-test som var negativ. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: f5a4d...18b Jeg synes du skal gå til legen. Ring fastlegen din i morgen tidlig, mulig du får hastetime. Anonymkode: a94e4...506 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes du skal gå til legen. Ring fastlegen din i morgen tidlig, mulig du får hastetime. Anonymkode: a94e4...506 Jeg har forsøkt, de har sommerstengt, kun ø hjelp en uke frem. Jeg klarer ikke ha noe i nærheten av området og vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: f5a4d...18b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Det virker som om det er mye vondere på venstre side fra leppe og opp til rett over beinet der. På høyre side er det noe mildere. Anonymkode: f5a4d...18b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har forsøkt, de har sommerstengt, kun ø hjelp en uke frem. Jeg klarer ikke ha noe i nærheten av området og vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: f5a4d...18b Har du fortalt at du er kvalm av smerter selv etter å ha poppet alle pillene dine? Anonymkode: a94e4...506
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du fortalt at du er kvalm av smerter selv etter å ha poppet alle pillene dine? Anonymkode: a94e4...506 Jeg er innenfor lovlig dose, jeg er ikke kvalm av å ta smertestillende. Jeg har vært kvalm i de 10 dagene før denne av de intense smertene. I dag tenkte jeg å ringe legevakt, men droppet det for alt de sier er "ta smertestillende og se det an." Anonymkode: f5a4d...18b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 Er du gravid? Høres ut som da jeg fikk symfyseløsning/låsning da jeg gikk gravid. Kan hende du kan få symfyseløsning uten å være gravid også. Ville gått til fysioterapeut som er spesialist på kvinner og bekken. Anonymkode: afe33...f84
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #8 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du gravid? Høres ut som da jeg fikk symfyseløsning/låsning da jeg gikk gravid. Kan hende du kan få symfyseløsning uten å være gravid også. Ville gått til fysioterapeut som er spesialist på kvinner og bekken. Anonymkode: afe33...f84 Jeg har hatt lignende som gravid, men jeg har kun negative tester. Testet senest fredag morgen. Anonymkode: f5a4d...18b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Skrevet 6. august 2023 Jeg la merke til at blodårene rundt nedre del av magen og oppå musa er mye mer synlig. Jeg har ikke skadet halebeinet, men det er likevel blått der. Hva kan dette være tegn på? Anonymkode: f5a4d...18b
Kaisada Skrevet 6. august 2023 #10 Skrevet 6. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Smertene har vært av og på, de siste par ukene har det vært veldig på. I blant har det kjentes ut som en rar bevegelse i området der/ovenfor. Så har det blitt så ømt og smertefullt at jeg ikke orker å ha på bukse. Hele området oppå musa kjennes ut som et stort blåmerke. Det verker også veldig i halebeinet, klarer omtrent ikke å sitte selv om jeg ikke har skadet meg på noen måte. Jeg tar 1g paracet, 400 mg ibux 3 ganger om dagen uten at det letter stort. Jeg smører ved og ovenfor halebeinet med voltarol i tillegg. Dette er så vondt at jeg blir kvalm a smerter. Har tatt g-test som var negativ. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: f5a4d...18b Gravid? ok du skrev du hadde tatt test. Menssmerter eller el-smerter som blir verre i perioder? Endret 6. august 2023 av Kaisada
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #11 Skrevet 6. august 2023 Kaisada skrev (1 time siden): Gravid? ok du skrev du hadde tatt test. Menssmerter eller el-smerter som blir verre i perioder? Da er det helt annen type smerte, føler meg mørbanka nå, ikke murrende. Jeg ringer legen i morgen. Anonymkode: f5a4d...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå