Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå syns jeg det har blitt helt sinnssyke priser på boligmarkedet. Uansett om man skal leie eller eie. I tillegg til at det er så mange som kjemper om boligene på leiemarkedet. Det er jo egentlig ganske krise? I hvert fall for oss enslige med dårlig økonomi. Flere her inne som sliter?...

Anonymkode: d79ba...f0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun krise dersom du ønsker å bo i Oslo.

I distriktene kan du få en velfungerende enebolig til under 1 million, og du kan leie en flott leilighet for 7000 kr i måneden.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå syns jeg det har blitt helt sinnssyke priser på boligmarkedet. Uansett om man skal leie eller eie. I tillegg til at det er så mange som kjemper om boligene på leiemarkedet. Det er jo egentlig ganske krise? I hvert fall for oss enslige med dårlig økonomi. Flere her inne som sliter?...

Anonymkode: d79ba...f0e

Er vel bare i Oslo det er kamp om utleieobjektene? 

Anonymkode: cbb9a...582

AnonymBruker
Skrevet
Knirke skrev (14 timer siden):

I distriktene kan du få en velfungerende enebolig til under 1 million, og du kan leie en flott leilighet for 7000 kr i måneden.

Hvilket distrikt finner man flott leilighet til 7000 ? 

Anonymkode: de564...106

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.finn.no/realestate/lettings/search.html?price_from=6000&price_to=7500&property_type=3&sort=PUBLISHED_DESC

Værsågod.

Her har du f.eks er en hel enebolig med hage, to soverom, terrasse, peis og carport for 7000 kr/mnd: https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=181387307&ci=6

AnonymBruker
Skrevet
Knirke skrev (16 timer siden):

Haha under 1million for enebolig som fungerer bra? Det er bare tull. Dette må gjelde enkelte steder langt ut i gokk🙈

Har du navn på steder?

Har selv hus i storby,men skulle jeg bodd 2-3 timer herfra på landet måtte jeg ut med 2-3millioner for en bra enebolig. 

Anonymkode: 72a53...ab0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kommer vel an på hvor stor leilighet man ønsker. Du kunne fått leid hos meg (leilighet under 5 år gammel), til 7500,- inkludert absolutt alt (også møbler om du ønsker). Leiligheten ligger 12 minutters kjøretur unna Kristiansand sentrum. 

Anonymkode: 958b7...302

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha under 1million for enebolig som fungerer bra? Det er bare tull. Dette må gjelde enkelte steder langt ut i gokk🙈

Har du navn på steder?

Har selv hus i storby,men skulle jeg bodd 2-3 timer herfra på landet måtte jeg ut med 2-3millioner for en bra enebolig. 

Anonymkode: 72a53...ab0

Har du ikke Finn.no? I innlegget over har jeg linket til et søk på hus og leiligheter mellom 6000 og 7500 kr i måneden. Du kan gjøre det samme for å finne hus til under 1 million.

Hva du kaller "gokk" er irrelevant. Andre kaller det "hjem", og ler hele veien til banken.

Endret av Knirke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...