AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Nå syns jeg det har blitt helt sinnssyke priser på boligmarkedet. Uansett om man skal leie eller eie. I tillegg til at det er så mange som kjemper om boligene på leiemarkedet. Det er jo egentlig ganske krise? I hvert fall for oss enslige med dårlig økonomi. Flere her inne som sliter?... Anonymkode: d79ba...f0e
Knirke Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Det er kun krise dersom du ønsker å bo i Oslo. I distriktene kan du få en velfungerende enebolig til under 1 million, og du kan leie en flott leilighet for 7000 kr i måneden.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Nå syns jeg det har blitt helt sinnssyke priser på boligmarkedet. Uansett om man skal leie eller eie. I tillegg til at det er så mange som kjemper om boligene på leiemarkedet. Det er jo egentlig ganske krise? I hvert fall for oss enslige med dårlig økonomi. Flere her inne som sliter?... Anonymkode: d79ba...f0e Er vel bare i Oslo det er kamp om utleieobjektene? Anonymkode: cbb9a...582
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Knirke skrev (14 timer siden): Det er kun krise dersom du ønsker å bo i Oslo. I distriktene kan du få en velfungerende enebolig til under 1 million, og du kan leie en flott leilighet for 7000 kr i måneden. Hvilket distrikt finner man flott leilighet til 7000 ? Anonymkode: de564...106 1
Knirke Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvilket distrikt finner man flott leilighet til 7000 ? Anonymkode: de564...106 https://www.finn.no/realestate/lettings/search.html?price_from=6000&price_to=7500&property_type=3&sort=PUBLISHED_DESC Værsågod. Her har du f.eks er en hel enebolig med hage, to soverom, terrasse, peis og carport for 7000 kr/mnd: https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=181387307&ci=6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 Knirke skrev (16 timer siden): Det er kun krise dersom du ønsker å bo i Oslo. I distriktene kan du få en velfungerende enebolig til under 1 million, og du kan leie en flott leilighet for 7000 kr i måneden. Haha under 1million for enebolig som fungerer bra? Det er bare tull. Dette må gjelde enkelte steder langt ut i gokk🙈 Har du navn på steder? Har selv hus i storby,men skulle jeg bodd 2-3 timer herfra på landet måtte jeg ut med 2-3millioner for en bra enebolig. Anonymkode: 72a53...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilket distrikt finner man flott leilighet til 7000 ? Anonymkode: de564...106 Kommer vel an på hvor stor leilighet man ønsker. Du kunne fått leid hos meg (leilighet under 5 år gammel), til 7500,- inkludert absolutt alt (også møbler om du ønsker). Leiligheten ligger 12 minutters kjøretur unna Kristiansand sentrum. Anonymkode: 958b7...302 1
Knirke Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Haha under 1million for enebolig som fungerer bra? Det er bare tull. Dette må gjelde enkelte steder langt ut i gokk🙈 Har du navn på steder? Har selv hus i storby,men skulle jeg bodd 2-3 timer herfra på landet måtte jeg ut med 2-3millioner for en bra enebolig. Anonymkode: 72a53...ab0 Har du ikke Finn.no? I innlegget over har jeg linket til et søk på hus og leiligheter mellom 6000 og 7500 kr i måneden. Du kan gjøre det samme for å finne hus til under 1 million. Hva du kaller "gokk" er irrelevant. Andre kaller det "hjem", og ler hele veien til banken. Endret 7. august 2023 av Knirke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå