Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på  en veldig stor fest med over 250 stk i Oslo. Vennina mi hadde leid inn lokale, og invitert veldig mange på festen. Jeg blir kjent med flere på festen. Gjennom felles venner.  Det kommer en fyr som jeg også kommer i kontakt med, han begynner å fortelle om tragiske ting, han hadde nesten blitt drept av noen, blitt knivstukket i magen.  Han viser meg operasjonsarret på magen, og det hadde gått få måneder siden dette skjedde.

Jeg klarte ikke holde tårene tilbake og begynte å hylgråte foran han, mens han trøster meg og han gråter ikke Jeg syns det var tragisk å høre på, fikk utrolig vondt av han. Etterpå eksen hans også tatt livet sitt. Jeg hadde drukket en god del, men dette var virkelig trist å høre på. Sminken rant nedover øynene mine og folk lurte på hva som skjedde, og jeg gikk inne på do for å fjerne bort svart sminke. Jeg gråt i 10 minutter omtrent. Og det sluttet ikke en gang med det første.  Syns det var så trist å høre på😪

Anonymkode: 8ae90...1fb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var på  en veldig stor fest med over 250 stk i Oslo. Vennina mi hadde leid inn lokale, og invitert veldig mange på festen. Jeg blir kjent med flere på festen. Gjennom felles venner.  Det kommer en fyr som jeg også kommer i kontakt med, han begynner å fortelle om tragiske ting, han hadde nesten blitt drept av noen, blitt knivstukket i magen.  Han viser meg operasjonsarret på magen, og det hadde gått få måneder siden dette skjedde.

Jeg klarte ikke holde tårene tilbake og begynte å hylgråte foran han, mens han trøster meg og han gråter ikke Jeg syns det var tragisk å høre på, fikk utrolig vondt av han. Etterpå eksen hans også tatt livet sitt. Jeg hadde drukket en god del, men dette var virkelig trist å høre på. Sminken rant nedover øynene mine og folk lurte på hva som skjedde, og jeg gikk inne på do for å fjerne bort svart sminke. Jeg gråt i 10 minutter omtrent. Og det sluttet ikke en gang med det første.  Syns det var så trist å høre på😪

Sånn er det med alkohol, man har ikke samme kontrollen som før.

Barndomskameraten min mistet moren sin da han var 20. På fest en gang viste han meg en tatovering han hadde til minne om henne. Det var så rørende, fordi moren hans hjalp meg så mye en gang i tiden. Da mistet jeg kontrollen over tårene. 

Anonymkode: d4e35...72c

Skrevet

Gratulerer. Du er et bra menneske med empati. -Mange mennesker begynner å krangle og kjefte så fort de lukter alkohol.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det kommer en fyr som jeg også kommer i kontakt med, han begynner å fortelle om tragiske ting, han hadde nesten blitt drept av noen, blitt knivstukket i magen.  Han viser meg operasjonsarret på magen, og det hadde gått få måneder siden dette skjedde.

😪

Huff, Oslo er rett og slett ikke en trygg by, skjønner godt at du ble lei deg.

Anonymkode: be3c7...261

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...