Gå til innhold

Hva synes du om stilen til Ola på 19?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin stil og fin person😊

• Liker 6
  • Hjerte 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Blir ikke inspirert av klær

AnonymBruker
Skrevet

For feminint.

Anonymkode: d8ecb...a4d

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er mer feminin enn meg som er kvinne :( Blir jo litt misunnelig på akkurat det

Anonymkode: cf9be...dfc

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin!

Anonymkode: c3ee8...c26

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Inspirerer til hva? Likte stilen, han ser bra ut, men er ikke noe for meg. Jeg er for tjukk og for gammel. 

Anonymkode: c3c1c...5fb

• Liker 1
Skrevet

Inspirerer meg til hva? Som kvinne på 40+ er det svært lite jeg finner personlig inspirasjon til hos tenåringsgutter...

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fine klær for en person på 19 år :) Kunne gjerne tenkt meg å stjele litt av vedkommendes garderobe!

Anonymkode: a10c4...592

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott stil! Samma hva hen heter. Klærne var fine! Kunne lett gått i samtlige. Er høy, slank og fortsatt ganske ung(men ikke 19 år da)

Anonymkode: 7a721...fa7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER dette!! Minmote hadde et liknende intervju i forrige uke, da var det en KVINNE som kledde seg "maskulint". 

https://www.minmote.no/mote/klaer/a/BWw3dQ/milie-birkelund-liker-aa-kle-seg-maskulint

Jeg håper virkelig vi kan se mer av dette fremover, mennesker som kler seg hvordan pokker de vil, uten behovet for å skifte kjønn av den grunn. 

HAN er nydelig, og har kjempekul stil, og jeg synes han og Millie er superhelter for å være motvekt mot transfjaset. 😍😍👍

Anonymkode: 941b2...b91

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Han ser bra ut på håret og sminken, men klærne var ikke helt min stil.

Litt basic bitch rett fra hengeren på Gina Tricot, og noe var helt mismatch i min mening. Når det er sagt så var ikke jeg et moteikon som 19-åring heller, man er søkende i stilen og prøver ut ting, og så har man heller ikke råd til alt man gjerne skulle gått i.

Men hyller at han går i det han vil, synes det er inspirerende i seg selv når menn går i kvinneklær. Selv med det som i min mening er relativt dølle klær så blir han jo edgy og kul bare pga det.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes det er kult at noen unge mennesker utfordrer klassiske kjønnsuttrykk, og at det begynner å bli mer rom for å gjøre det i samfunnet. Stilen er forsåvidt både pen og kledelig, men ikke spesielt inspirerende for meg personlig nei. Håret, sminken og klærne er på alle måter det jeg forbinder med basic, trendy, ung vestkant kvinne. Passer ikke for meg. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For et nydelig menneske. 

Liker stilen, men også fordi vi har ganske like klær og stil. 

Skulle bare ønske jeg var like flink med sminke.

Anonymkode: 94962...cea

• Liker 3
Skrevet

Jeg er nok gammeldags. Men jeg syns menn er finest i klær som er ment for menn. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Han har jo en feminin klesstil til å være mann og i artikkelen omtalte han seg som mann i skjørt.

Går en til 1700 tallet og fransk adel er jo ikke pudder sminke og parykk ukjent, men med et maskulint tilsnitt.

Kanskje han burde forsøkt noe lignende?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ELSKER dette!! Minmote hadde et liknende intervju i forrige uke, da var det en KVINNE som kledde seg "maskulint". 

https://www.minmote.no/mote/klaer/a/BWw3dQ/milie-birkelund-liker-aa-kle-seg-maskulint

Jeg håper virkelig vi kan se mer av dette fremover, mennesker som kler seg hvordan pokker de vil, uten behovet for å skifte kjønn av den grunn. 

HAN er nydelig, og har kjempekul stil, og jeg synes han og Millie er superhelter for å være motvekt mot transfjaset. 😍😍👍

Wow😍😍😍

Jeg elsker at moten nå er så fritt. Folk kan kle seg som de vil og ikke bli mobbet. Jeg er fra bygda og ble mobbet bare jeg brukte litt farger. Flyttet derfor til Oslo og kler meg i fargerike klær. 

Herlig at minmote intervjuer «folk på gata».

Anonymkode: 94962...cea

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Herlig💘

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kvinner har jo kledd seg maskulint lenge så for meg blir det svært uvant andre vegen. 

Jeg må si jeg morer meg over egen reaksjon nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir glad når jeg ser gutter med sminke, smykker, neglelakk, skjørt osv. Da jeg var tenåring ble gutter utstøtt hvis de kledde seg sånn. Er så utrolig godt å se at verden går fremover.

Anonymkode: e232a...67c

• Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...