Gå til innhold

Ankel-kul som er veldig utstående på ene foten men ikke den andre, kan det fikses?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt lei megi går da jeg var hos fotpleier og hun spurte hvorfor foten min var deformert :( Den ene kulen som er på innsiden av ankelen (vet ikke om det er en del av knoklene eller hva) står veldig ut på høyre fot, men er normal på den venstre. Jeg er ikke utdannet lege så jeg vet jo ikke noe om hvorfor det er sånn. Er det noe som kan fikses, og hvordan? Operasjon?

Anonymkode: f4a60...f35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud nei, man må ikke finne på å operere i en ankel av kosmetiske grunner!!

Anonymkode: 1a5d0...2d7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Håklakulen, eller malleol som det kalles på det medisinske språket. Og nei, det kan ikke «fikses». Kanskje det bare er sånn du er og så må du bare lære deg å akseptere og leve med det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud nei, man må ikke finne på å operere i en ankel av kosmetiske grunner!!

Anonymkode: 1a5d0...2d7

Men hun dama kalte foten min deformert, jeg ble lei meg :( 

Føler jeg ser ut som en freak.. Går det ikke an privat heller? Jeg prøvde å google men får kun opp operasjon mot skjev stor-tå. 

AnonymBruker
Skrevet

Dama er «deformert» i hodet og det er mye verre en asymetriske ankelkuler, så det skal du ikke tillegge noe oppmerksomhet. Jeg garanterer at ingen legger merke til det og du må jobbe litt med styrking av selvfølelsen. 

Anonymkode: 39fd0...946

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dama er «deformert» i hodet og det er mye verre en asymetriske ankelkuler, så det skal du ikke tillegge noe oppmerksomhet. Jeg garanterer at ingen legger merke til det og du må jobbe litt med styrking av selvfølelsen. 

Anonymkode: 39fd0...946

Men er det veldig uvanlig liksom? Hun virket nesten disgusted da hun så foten min. Og etter det har jeg sittet og googlet føtter for harde livet men finner ingen som har noe tilsvarende. Men jeg fant flere damer på insta med mindre pene føtter som hadde klart å bli gift, så da er det kanskje håp for meg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...