AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Kan du fortelle meg hvordan det gikk? Jeg prøver å holde ut til barnet er eldre, men jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å bli i dette giftige forholdet. Det føles uoverkommelig ut nå med tanke på alt det praktiske som må gjøres, og også om samarbeid rundt samvær. Anonymkode: 45674...c73
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Gikk bra var alenemor til barnet ble tre, og så traff jeg min nye samboer. Nå har vi flytta sammen og fått et felles barn. Eldste er hos oss 50/50, selv om jeg hadde barnet 100% da jeg flytta fra eksen. Alt i alt er det enklere å være alene enn å være ensom i et forhold. Du rydder etter en person mindre, du krangler ikke med vedkommende og du blir ikke skuffa over manglende deltakelse (for eksempel) fordi det er bare du som har ansvaret når barna er hos deg. Du vet hva du har å forholde deg til og du bestemmer alt i ditt liv. Du får til og med avlastning når ungene er hos eksen... Men det er mer intenst når du er alene med barna enn med en (deltakende) partner. Samvær og samarbeid får dere til så lenge dere klarer å huske at barna ikke velger sine foreldre eller en skilsmisse. Dere skylder barna å oppføre dere fint mot hverandre. Aldri snakke stygt om eksen foran ungene. Anonymkode: 8d393...ac7 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Det gikk fint, men vi samarbeider svært godt. Anonymkode: 03d5c...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 20 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du fortelle meg hvordan det gikk? Jeg prøver å holde ut til barnet er eldre, men jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å bli i dette giftige forholdet. Det føles uoverkommelig ut nå med tanke på alt det praktiske som må gjøres, og også om samarbeid rundt samvær. Anonymkode: 45674...c73 Jeg er mann og gjorde det veldig enkelt. Jeg ordnet lån i banken, fant 3 nye steder jeg kunne by på. Først da tok jeg opp at vi ikke kunne være sammen lenger. Unger 50/50 fra dag en. Og slik ble det Anonymkode: 40faf...172 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Jeg ble flyttet ut med en nyfødt og en på 2 år. Helt ærlig, så er det en skikkelig tøff hverdag med to tette i småbarnsperioden. Hadde jeg kun hatt en unge derimot hadde jeg taklet det veldig greit. Jeg har barna 100% alene, og til tross for tunge dager så ville jeg aldri gått tilbake til barnefar. Om far til ditt barn er oppegående, vil du jo få endel avslutning ved feks delt samvær . Jeg kjøpte barnefar ut av boligen vår, jeg bodde hos mine foreldre med barna til alt var gjennomført. Ordnet meg dagjobb og har en veldig rutinepreget hverdag. Heller alene enn ensom med en partner som trykker deg ned. Anonymkode: d0aa9...004 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå